Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:02:06 GMT

خرید میز جلو مبلی و عسلی مدرن از چوبکده ایرانیان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۴۱۰

خرید میز جلو مبلی و عسلی مدرن از چوبکده ایرانیان

میز جلو مبلی و میز عسلی چه نقشی در دکوراسیون داخلی منزل ما ایفا می‌کنند؟ آیا خرید این محصول سبب می‌شود شما به یک دکوراسیون مدرن و جدید دست پیدا کنید؟ با خرید میزهای مدرن چه مزیت‌های در چیدمان داخلی منزل شما به تصویر کشیده می‌شود؟ با ما همراه شوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبکده ایرانیان، از آنجایی که برخی از افراد تنها با خرید مبلمان دست به خرید میز جلو مبلی و میز عسلی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم دیدیم نقش و اهمیت این محصول کاربردی را با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذاریم. از آنجایی که میز جلو مبلی و عسلی مدرن علاوه بر نظم دادن به منزل یک پذیرایی ساده‌تر از مهمان‌های شما را نیز به همراه دارد. پس به عنوان یک محصول کاربردی در کنار مبلمان برای اتاق‌نشیمن، اتاق پذیرایی و یا حتی اتاق کار شما مورد توجه است. پس با ما همراه باشید تا پیرامون دیزاین کردن با این محصول و مزیت‌های بارز آن مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

نقش میز جلو مبلی و عسلی مدرن

میزهای که قدیم در بازار یافت می‌شدند و همراه با سرویس مبل شما برایتان فراهم می‌شدند برخی مزایا را داشتند که برای خانه‌های آپارتمانی امروز خیلی این مزیت‌ها حسن محسوب نمی‌شود. به عنوان مثال بهره‌گیری از هنر منبت کاری با استفاده از چوب های سنگین برای میزهای عسلی قدیمی سبب می‌شدند که این محصولات به صورت تکی با یک شکل و اندازه یکسان برای شما عرضه شوند؛ که این امر معایبی را با خود در زندگی امروز به همراه دارد. جای‌گیری بسیار زیاد و وزن بالایی آن برای جابجایی حذف آن‌ها را از چیدمان ما به یک امر مهم بدل کرده است. از سوی دیگر فضا به اندازه کافی برای چیدمان مبلمان با فاصله و قرار دادن میزهای عسلی در خانه‌های آپارتمانی ما فراهم نیست. از همین رو نیاز است از میزهای عسلی بهره گرفته شود که به صورت پلکانی در زیر یک دیگر قرار دارند. این امر سبب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی با قرار دادن آنها در گوشه‌ای از اتاق‌نشیمن یا اتاق پذیرایی به نظم بخشیدن به فضای داخلی منزل خود کمک کنید. از سوی دیگر شما سه سایز میز عسلی را در اختیار خواهید داشت که خود این امر به شما در زمان پذیرایی بسیار کمک می‌کند. به عنوان مثال از سایزهای بزرگ برای ظروف مخصوص به پذیرایی میوه و از میزهای سایز کوچک برای قرار دادن چای و قهوه می‌توانید بهره بگیرید. این امر بدون اینکه مساحت زیادی از فضای نشیمن شما را به خود اختصاص دهد نظم را برای شما فراهم می‌سازد.

میزهای مدرن در کنار میز عسلی های جدید

از آنجایی که حول محور میز پذیرایی مبلمان قرار داده می‌شود باید بگویم در زمان پذیرایی از مهمان‌ها به عنوان اولین پارامتر دکوری این محصول مورد توجه قرار می‌گیرد. شما به سادگی با تعویض رویه مبلمان می‌توانید به یک مبل جدید دست پیدا کنید؛ اما آیا با رنگ کردن میزهای عسلی می‌توانید یک میز عسلی جدید را برای خود فراهم سازید. باید بگویم خیر زیرا میزهای که شما در طی گذر زمان از آن استفاده کرده‌اید دچار خردگی، لب پر شدن و رنگ رفتگی شده است که قاعدتا نیاز به تعمیر و مرمت اساسی دارد که خود این امر هزینه زیادی را برای شما در بر دارد. از همین رو خرید یک محصول جدید و مدرن هزینه به نسبت مقرون به صرفه‌تری را نسبت به بازسازی و مرمت مجدد میز شما برایتان به همراه دارد. از سوی دیگر شما می‌توانید از میزهای قدیمی خود دل بکنید و فضا را مدرن تر و هم راستا با دکوراسیون های روز دنیا ایده پردازی کنید. برای این امر مهم قاعدتا باید میزی را خریداری کنید که با سرویس مبل شما هم خوانی لازم را داشته باشد؛ یعنی شما باید برای میزهای که در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می‌دهید. از یک میز پذیرایی و میز عسلی مدرن استفاده کنید. از سوی دیگر برای اتاق پذیرایی می‌توانید از میزهای لاکچری سلطنتی با تم‌های رنگی بسیار گسترده بهره‌مند شوید.

خرید آنلاین میز پذیرایی و میز عسلی از وب سایت فروشگاهی چوبکده ایرانیان

از آنجایی که دنیای مدرن امروز خرید را برای شما به امری ساده بدل کرده است. باید به شما بگویم به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت برگزیده چوبی چوبکده ایرانیان می‌توانید خرید متمایز خود را دنبال کنید. در بخش محصولات معرفی شده چوبکده ایرانیان بیش از ده ها میز عسلی و میز پذیرایی ست برای چیدمان‌های منحصر به فرد و ویژه شما در نظر گرفته شده است. شما به سادگی می‌توانید با بررسی سبک طراحی مبلمان خود از مشاورین بخش تولید در راستای خرید یک محصول متعارف با سبک دیزاین داخلی منزل خود بهره بگیرید. این را به یاد داشته باشید که خرید میزهای عسلی و پذیرایی باید با مبلمان شما سازگاری لازم را داشته باشد وگرنه نظم دکوراسیون داخلی شما با مشکل روبرو می شود. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم به این سایت برگزیده سری بزنید و پیرامون خرید ویژه خود اگر سوالی در سر دارید با مشاورین بخش تولید ارتباط بگیرید. سپس به صورت رایگان از مشاوره‌های که در این راستا برای شما در نظر گرفته شده، بهره بگیرید. استفاده از متریال مرغوب و کیفیت ساخت دو پارامتر بسیار مهمی بود که سبب شده چویکده ایرانیان را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چوبکده ایرانیان خرید میز چوبکده ایرانیان میز جلو مبلی میز پذیرایی سوی دیگر داخلی منزل میز عسلی خرید میز برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس

سخنگوی حزب ندای ایرانیان از آماده شدن ۳ حزب اصلاح‌طلب به همراه حزب اعتدال و توسعه برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید نورمحمدی درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!