Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@03:08:15 GMT

شناسایی ۱۸ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۴۶۱

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت عامل فروش سلاح شکاری غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد. خبرگزاری میزان- غلامرضا صالحی رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران در رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش انواع سلاح‌های شکاری غیر مجاز و مهمات مربوط می‌کرد، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبت‌های ویژه پلیسی، محل تردد این فرد شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته شانزدهم آبان ماه اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم در حوالی میدان "گمرک" اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.   بیشتر بخوانید: دستگیری سارقان بالکن رو
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۸ قبضه سلاح غیر مجاز شکاری کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس دستگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران شکاری غیر غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو