Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:18:52 GMT

مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد 

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۵۵۰

مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد 

سازمان نظام صنفی رایانه ای از تمدید مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، در اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آمده است: پیرو درخواست تعدادی از شرکت‌ها که موفق به پیش ثبت نام در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۰) نشده اند و با هدف ایجاد فرصتی دیگر برای حضور در این نمایشگاه، سایت ثبت نام از ۲۲ آبان ماه تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکامپ ۱۴۰۰ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد «آینده بهتر» برگزار خواهد شد و سلامت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت بر بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

در این دوره از ثبت نام مانند سنوات قبل، متقاضیان کمتر از ۸۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، بعد از ثبت نام در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی کنند. متقاضیان بالای ۸۰ مترمربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از مشخص شدن غرفه، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

منبع: مهر کد خبر 534130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دولت الکترونیک الکامپ نمایشگاه بین المللی الکامپ ثبت نام الکامپ نمایشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق الکامپ ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد!

بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان…

میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟

یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است!

درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده