Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@13:39:45 GMT

سه کتاب انتشارات دايره سفيد رونمايي شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۶۲۴

خبرگزاری آریا- کتاب «کره خر و نوردبون» (داستان نمایشی) به روایت آقای دکتر محمود زند مقدم، «دیوان دیالوگ بهرام بیضایی» به انتخاب آقای فرشید قلی پور و کتاب «سه نمایشنامه جانوری» به قلم آقای ناصح کامگاری در نشر دایره سفید رونمایی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این سه کتاب به تازگی توسط نشر دایره سفید در تماشاخانه دایره سفید، با حضور اهالی فرهنگ و هنر و کتاب دوستان رونمایی و روانه بازار کتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم استاد منصور خلج سخنران کتاب «سه نمایشنامه جانوری» درباره این کتاب و نمایشنامه‌های کودک و نوجوان در جهان مدرن نکاتی را شرح داد.
آقای محمد عارف نیز درباره جهان بومی آثار استاد بیضایی و اهمیت درام نویسان در جهان نمایش سخنرانی کرد و آقای حسین جمالی کتاب کره خر و نوردبون را از منظر شیوه‌های نمایش ایرانی مورد تحلیل قرار داد.
خانم مرجان کشانی مدیر انتشارات دایره سفید نیز در سخنانی گفت: ما فرهنگ را برای فرهنگ می‌خواهیم و هدف ما از چاپ و نشر کتاب چیزی جز غنی سازی فرهنگ جوانان ایران زمین نیست و امید داریم که در اینده‌ی نه چندان دور امار خواندن کتاب در جهان روز به روز افزایش یابد و دایره سفید نیز بتواند در این دنیای بی نور چراغی روشن کند.
کتاب‌های انتشارات دایره سفید زیر نظر آقای عباس رزیجی و به سردبیری خانم مرجان کشانی در حوزه‌های فلسفه، سینما، ادبیات و نمایش منتشر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کتاب دایره سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید