Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:16:36 GMT

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۷۱۱

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس با اشاره به اهمیت نقش تبلیغ اظهار کرد: تبلیغ دین وظیفه ذاتی طلاب و مبلغین است، کسی که بتواند جهل را از جامعه بردارد جایگاه ویژه ای در آخرت دارد.

حجت الاسلام محمود محمودی زاده به نقش بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه است که در قرآن کریم نیز این ویژگی را دارد که همیشه ثمردهی به جامعه دارد، بسیج آنچه که جامعه نیاز دارد را مرتفع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس مأموریت بسیج طلاب این است که هرچه نیازمندی‌هایی بود خود را نشان دهد کما اینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است به ویژه در ایام کرونا نشان داده شد که در کنار تبلیغ دین در این موضوع هم تکلیف خود را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: برای اینکه در این مأموریت مهم در عرصه انقلاب و بسیج موفق شویم باید تلاش کنیم الزامات را در وجود خود داشته باشیم تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

همچنین حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول جدید سازمان بسیج طلاب فارس نیز در این مراسم با اشاره فعالیت‌های جدید سازمان بسیج طلاب فارس اظهار کرد: به دنبال تدوین یک برنامه ۵ ساله بلند مدت هستیم.

وی در ادامه با تصریح اینکه طرح مطالعاتی شهید مطهری را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم، بیان کرد: همچنین برنامه و طرح‌های دیگری را مانند ارائه خدمات تبلیغی، تشکیل گروه‌های جهادی به استعداد ۱۰۰ گروه جهادی دنبال خواهیم کرد.

در این مراسم حجت الاسلام بهرامی نسب به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب فارس معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام کاظمی نسب نیز قدردانی شد.

کد خبر 5346947

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس حکم انتصاب یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا استکبار ستیزی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان