Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه  اجتماعی امروز (دوشنبه 17 آبان)‌ بعد از حضور در جلسه کمیسیون اجتماعی و در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: نمایندگان مجلس دغدغه‌های زیادی درباره بیمه کارگران و بیمه کارگران ساختمانی، مسائل اشتغال و مسائل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو ماه گذشته اقدامات خوبی در این وزارتخانه انجام شده و انتظار داریم که انتظارات نمایندگان مجلس در لایحه بودجه سال 1401 به ویژه درباره قانون معلولین درج شود.

عبدالملکی گفت: نیازمند منابع مالی لازم در قانون معلولین برای اجرا هستیم.

وی تصریح کرد: زیست بوم اشتغال جمهوری اسلامی ایران در دو هفته پیش به تصویب شورای عالی اشتغال که رئیس‌جمهور در آن حضور داشتند رسید و قرار است ظرف کمتر از یک ماه آینده دومین جلسه اشتغال به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شورای عالی اشتغال بیمه قانون معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان