Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:17:25 GMT

عکس| نکته مهم بازی پرسپولیس که دیده نشد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۷۲۸

عکس| نکته مهم بازی پرسپولیس که دیده نشد!

خبرورزشی – دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه تساوی به اتمام رسید و دو امتیاز در زمین چمن ورزشگاه آزادی دود شد و به آسمان رفت.

اهالی فوتبال در حاشیه این بازی اما با یک نکته جالب مواجه شدند؛ پرستاره‌ترین نیمکت لیگ بیست و یکم. روی نیمکت پرسپولیس، ستاره‌هایی چون سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی عبدی، حامد پاکدل و حامد لک نشستند که دو نفر اول، تجربه حضور در پنج قهرمانی را دارند، امید عالیشاه در چهار جشن قهرمانی حاضر بوده، عبدی پدیده جوانی است که آینده درخشانی در پیش دارد و بازیکنانی چون پاکدل، لک و  پهلوان، در هر تیمی می‌توانند ستاره باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازیکن جوان دیگر هم روی نیمکت بود به نام محمد شریفی که در سال‌های آینده، زمان برای اثبات شایستگی‌هایش دارد.

در نیمه دوم، رضا اسدی، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و علیرضا ابراهیمی روی نیمکت نشستند و جای خود را به بازیکنان دیگر دادند اما باز هم وزن نیمکت سرخپوشان تغییر نکرد و پر از ستاره بود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!