Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این بازدید در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با حضور شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر مدیران اجرایی انجام شد.

این واحد تولید مرغ مادر گوشتی که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار بنا شده است، مدت طولانی تعطیل بود و اکنون با حمایت های صورت گرفته و جذب سرمایه گذاری جدید شروع به فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد طیور در ابتدا در حوزه مرغ مادر گوشتی فعالیت داشت که با جذب سرمایه گذار جدید مقرر شده است در حوزه مرغ مادر تخم گذار فعالیت کند.

یکی از مشکلات این واحد تولیدی بدهی به بانک ملت بود که در این بازدید با حضور استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی مشهد، گفت: مرغداران برای جوجه ریزی در واحد‌های خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و نکاتی از قبیل فاصله بین جوجه ریزی و ضدعفونی سالن‌های پرورش  را بایدزیر نظر و با تایید کارشناسان دامپزشکی انجام دهند.

دکتر محمد سیاح افزود: کسب نکردن گواهی بهداشتی از سوی صاحبان مرغداری‌ها علاوه بر به خطر انداحتن سلامت و بهداشت مرغداری‌ها و باعث اختلال در کنترل میزان تولید و عرضه گوشت و فرآورده‌های استحصالی از مرغداری‌ها در بازار نیز می‌شود، بنابراین مسئله نظارت بر جوجه ریزی‌های و همچنین حمل بهداشتی در مرغداری جزء اولویت‌های اساسی دامپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی