Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا در پیامی خطاب به‌کارکنان این شرکت گفت: مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان‌های نفتی جهان، نقشی راهبردی در تکمیل زنجیره ارزش صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور ایفا می ‎کند که تاثیری بسیار مهم بر توسعه اقتصادی و برخی شاخص‌های اقتصادی کلان در سطح ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد ممتاز و درخشان شرکت ملی نفتکش ایران در تداوم و تاب‌‎آوری تولید و صادرات محصولات نفت و گاز در دوران دفاع مقدس و همچنین موفقیت و سرافرازی این شرکت در دوران تحریم‎های ظالمانه با ابراز تشکر از زحمات صادقانه و تلاش‌های دلسوزانه کارکنان این شرکت، مهمترین اهداف و اولویت‌های راهبردی این شرکت را تشریح کرد.

شیوا آینده نگاری علمی و کاربردی مجموعه شرکت ملی نفتکش (ترسیم آینده مطلوب و نقشه راه تحقق آن) و همچنین بروزرسانی سند راهبردی تحول و تعالی سازمان، توان رقابت‌‎پذیری جهانی و ثروت آفرینی پایدار زنجیره ارزش و زنجیره تامین شرکت را از مهمترین اولویت‌های راهبردی در دوره جدید برشمرد.

وی رسیدگی به وضع کارکنان بویژه دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران را اولویت دیگر این شرکت عنوان کرد و افزود: در زمینه نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت، بهبود امور رفاهی و معیشتی و همچنین ارتقای کیفیت زندگی کاری همراه با توسعه فرهنگ احترام متقابل و پایداری امنیت شغلی مورد تاکید و توجه است.

شیوا درخصوص هدف گذاری‌های انجام شده در زمینه ارتقاء ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران نیز افزود: علاوه بر اینکه بازسازی و نوسازی ناوگان که براساس مطالعات علمی، فنی واقتصادی انجام خواهد گرفت، حفظ و در صورت لزوم توسعه ظرفیت ناوگان نفتی، گازی و شیمیایی بر با انجام مطالعات راهبردی در زمینه‌های فنی، اقتصادی و بازاریابی پیگیری و دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در پایان اعلام کرد: افزایش بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری پایدار و کیفیت پایدار زندگی کارکنان به عنوان سه هدف عام و مستمر شرکت ملی نفتکش ایران درراستای افزایش توان رقابت‎‌پذیری و ثروت‌‎آفرینی زنجیره ارزش شرکت و مشارکت فعال در ساختن آینده بهتر، چابک‎تر و رقابت‎‌پذیرتر، تعریف و تدوین شده است.

کد خبر 5346917

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی نفتکش نفتکش صادرات نفت قیمت دلار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی واردات برنج شاخص کل بورس بانک مرکزی بورس کالا وزارت جهاد کشاورزی وزارت راه و شهرسازی قیمت سکه بهار آزادی سید رضا فاطمی امین پاکستان گمرک ایران حجت الله عبدالملکی حکم انتصاب شرکت ملی نفتکش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد