Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در حالی که متولیان برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال از همه موسپیدهای این باشگاه برای حضور در مراسم تجلیل دعوت به عمل آورده بودند اما در نهایت تعدادی از دانه درشت های باشگاه که همواره شایعه اختلافات شان با یکدیگر و یا با فرهاد مجیدی مطرح است در این مراسم حضور پیدا نکردند.

*مهدی پاشازاده

یکی از این افراد مهدی پاشازاده معاون پیشین ورزشی باشگاه استقلال بود که در روزهای پایانی مدیرعاملی احمد مددی به این سمت منصوب شد اما ظرف کمتر از یک ماه با حضور مدیرعامل جدید از این عنوان کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشازاده در این مدت نیز هیچ حرفی در ارتباط با این موضوع نزد و اگر در این مراسم شرکت می کرد رسانه ها در این باره او را سوال پیچ می کردند بنابراین تصمیم گرفت در این گردهمایی حضور نداشته باشد.

*مجتبی جباری

یکی دیگر از غایبان سرشناس مجتبی جباری یا شماره هشت شاکی باشگاه استقلال بود که موضوع اختلاف نظرهای او با فرهاد مجیدی همواره طی این مدت زبانزد خاص و عام بوده است. هنوز به یاد داریم روزی که مجتبی جباری به تماشای بازی تیم امید استقلال در ورزشگاه امام رضا رفته بود به محض شنیدن خبر حضور فرهاد مجیدی از سمت دیگر استادیوم خارج شد تا با فرهاد رو در رو نشود. جباری هم که جزو مدعوین به این مراسم بود به این گردهمایی نیامد.

*امیر قلعه نویی

یکی دیگر از غایبان سرشناس امیر قلعه نوعی سرمربی تیم گل گهر بود. علی نامداری میزبان این مراسم به خبرورزشی گفت: با او تماس گرفتم ولی قلعه‌نویی گفته به اتفاق خانواده به شمال رفته و برای استراحت کوتاه مدت در تعطیلی تمرینات گل گهر آنجاست.

قلعه‌نویی هم که ارتباط مطلوبی با فرهاد مجیدی و البته خانواده ناصرحجازی ندارد ظاهراً ترجیح داد که در این مراسم شرکت نکند.

*خانواده حجازی

یکی دیگر از غایبان، خانواده زنده یاد ناصر حجازی بودند که شاید آنها هم به تصور حضور امیر قلعه نویی در این مراسم قید شرکت در آن را زدند. گرچه برخی نزدیکان باشگاه اعلام کردند خانواده حجازی تهران نیستند و در ترکیه به سر می‌برند ولی خیلی‌ها سراغ این خانواده را در مراسم می گرفتند.

*محمود فکری

یکی دیگر از غایبان دانه درشت این مراسم محمود فکری بود. سرمربی قبلی تیم استقلال که به قول خودش با به راه انداختن پروپاگاندای رسانه‌ای، او را از مربیگری استقلال پشیمان کردند تا عطای آن را به لقایش ببخشد و برود. محمود فکری هم در این مراسم حضور نداشت تا همچنان بعنوان یکی از اصلی‌ترین مخالفان فرهاد مجیدی شناخته شود.

*جواد زرینچه

جواد زرینچه یکی دیگر از این غایبان بود. کسی که صحبت از سرپرستی اش در تیم استقلال مطرح شده اما ظرف کمتر از چند ساعت قید سرپرستی تیم فرهاد مجیدی را زد و او هم به نوعی با غیبتش در این مراسم مشخص کرد همچنین ارتباط مطلوبی با تیم استقلال و فرهاد مجیدی ندارد.

*مجید نامجو مطلق

مجید نامجومطلق نیز یکی دیگر از غایبان سرشناس در این مراسم بود. کسی که پس از جدایی فرهاد مجیدی در تابستان ۱۳۹۹ از این تیم، هدایت استقلال در ادامه لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا را در دست گرفت و سپس به شکلی که خودش می گوید برایش آزار دهنده بوده از استقلال کنار رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی ناصر حجازی استقلال امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی مصطفی آجرلو ناصر حجازی دیگر از غایبان فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که با این تیم توانست در لیگ بیست و یکم بدون شکست قهرمان شود، این روزها مربیگری نمی‌کند اما از دنیای فوتبال اصلاً فاصله نگرفته و لیگ قهرمانان آسیا را به طور جدی دنبال می‌کند. فرهاد که همراه با العین امارات در سال ۲۰۰۳ قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد و تنها چهره ایرانی محسوب می‌شود که به چنین افتخاری نایل شده، قبل از جدال برگشت العین مقابل الهلال عربستان، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و پس از فینالیست شدن نماینده امارات نیز با انتشار متن و عکسی این اتفاق را به مدیران، مربیان و بازیکنان العین تبریک گفت. اتفاقا کادر مدیریتی باشگاه العین امارات تدارک دیده‌اند تا پیشکسوتان و بازیکنان اسبق این باشگاه را هنگام برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه دعوت کنند و فرهاد مجیدی هم یکی از همین مدعوین است.

اگر فرهاد خودش تمایل داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند این مسابقه را در جایگاه ویژه ورزشگاه اختصاصی باشگاه العین از نزدیک تماشا کند. فینال لیگ قهرمانان آسیا میان العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن برگزار می‌شود و فعلاً قرار است مسابقه به صورت رفت و برگشت باشد. بازی رفت ۲۲ اردیبهشت خواهد بود و جدال برگشت هم پنجم خرداد برگزار می‌شود اما هنوز شخص نیست کدام تیم در جدال رفت میزبان است. این نکته را هم فراموش نکنیم که مجیدی از تقابل با ژاپنی‌ها در مسابقات فینال خاطره تلخی دارد. او اردیبهشت سال ۱۳۷۸ همراه با استقلال در فینال جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جوبیلو ایواتا ژاپن شد.

کد خبر 847171 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس