Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کرمانشاه به صورت میدانی از انبارهای احتکار ۵۳ هزار تن ذرت خارجی قاچاق که توسط اخلال‌گران اقتصادی و افراد سودجو در استان‌های همجوار و جنوبی به کرمانشاه انتقال یافته است؛ بازدید کرد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در بازدید و بررسی میدانی از انبارهای اموال تملیکی استان با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده و بازدید میدانی صورت گرفته میزان کالاهای رسوبی در انبارهای کمتر از سه درصد و در مرحله ساماندهی است و سایر اقلام نیز با مساعدت ویژه دادگستری، تعزیرات و سازمان اموال تملیکی در جلسه چهارشنبه تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: صیانت از حقوق عامه و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی را اولویتی مهم است کخ با عنایت به تأکید رئیس جمهوری در بازدید میدانی از وضعیت برخی انبارهای اموال تملیکی در استان‌ها و ورود دستگاه قضا ساماندهی این کالاها و فرآیند تعیین تکلیف سرعت گرفته است.

بازوند افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌ عنوان حلقه پایانی زنجیر تعیین تکلیف کالاهای مشکوفه وظیفه دارد بر اساس قانون در بازه زمانی مشخص شده با تلاش جهادی و شبانه روزی نسبت ساماندهی کالاها اقدام کند که خوشبختانه در کرمانشاه این میزان بسیار پایین است و با تلاش مدیرکل و کارکنان این سازمان، همکاری دادگستری و تعزیزات کرمانشاه 17 برابر از میانگین کشوری بر اساس شاخص‌های ارزیابی بالاتر است و در سرعت بخشی به امور برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی رتبه برتر را کسب کرده است.

انبار دپوی قطعات الکترونیک و کامیون حامل کالای قاچاق در اشتهاد کشف شدبیش از 180 میلیارد ریال کالای قاچاق از 5 شناور در استان بوشهر کشف شداعضای 2 باند قاچاق سلاح در ایلام دستگیر شدند

وی با اشاره به وظایف اموال تملیکی در زمینه صیانت از سلامت، بهداشت، فرهنگ و امنیت جامعه، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: این سازمان حضوری فعال در زمینه مبارزه با قاچاق کالا برعهده دارد و در این عرصه شاهد همکاری مطلوب نهادهای امنیتی و نظارتی و نظامی هستیم.

استاندار کرمانشاه به صورت میدانی از انبارهای احتکار 53 هزار تن ذرت خارجی قاچاق که توسط اخلال‌گران اقتصادی و افراد سودجو در استان‌های همجوار و جنوبی به کرمانشاه انتقال یافته است؛ بازدید کرد و گفت: تلاش خالصانه، دلسوزانه و فداکارانه و پیگیری مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف و ضبط این محموله بسیار بزرگ که در یکی شهرک‌های صنعتی کرمانشاه انبار شده بود و بسیار قابل تقدیر است و بی‌شک اقدام مهم در راستای مبارزه با فساد است هرچند که این متخلفان در استان‌های دیگر هستند.

وی افزود: با مساعدت و پیگیری ویژه دادگستری مراحل قانونی برای تعیین تکلیف ذرت.های قاچاق انجام شده و شرایط واگذاری به شرکت های وابسته به جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام یا امور عشایری فراهم شده و اولویت واگذاری این نهادهای دامی باید تولیدکنندگان کرمانشاه باشند.

بازوند عنوان کرد: این ذرت‌های قاچاق حدود یکسال پیش از بنادر جنوبی کشور وارد و سپس به کرمانشاه انتقال و در انبارها دپو شده بود که ارزش این محموله 101 میلیارد تومان برآورده شده است.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق قاچاق اموال تملیکی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود