Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، علیرضا کاظمی عصر امروز دوشنبه در همایش ملی بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت: خیرین معلمان عامل و عالم هم در مدرسه سازی و هم در فرهنگ سازی هستند که این درخت پرثمر را نشاندند تا ثمراتش در اقصی‌ نقاط ایران نمایان شود.

وی افزود: جامعه خیرین مدرسه ساز بزرگترین تشکل مردمی کارآمد و اثربخش در مهم ترین عرصه کشور است؛ آنها نور امید و امیدهای آینده کشور را شعله ور نگه داشته اند که کاری قابل تقدیر و تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به معاون اول رییس جمهوری گفت: شما بیش از ۲ هزار مدرسه در نقاط مختلف کشور در روستاهای دوردست و محروم بنا نهادید و از انجام کار خیر مدرسه سازی به خوبی آگاهی دارید.

کاظمی خاطرنشان کرد: از هر منظر به کار مدرسه سازی نگاه شود، باعث افتخار است. خیرین مورد لطف و عنایت خداوند قرار دارند و از منظر آینده کشور، بهترین کار با دستان خیرین مدرسه ساز رقم می خورد.

وی گفت: خیرین مدرسه سازی و انجام کار نیک را در جامعه ترویج می کنند، مجمع خیرین مدرسه ساز شاخ و برگ های دیگری نیز پیدا کرده و کمیسیون مدرسه یاری و طرح آجر به آجر شکل گرفته که سرمایه های خورد را جمع می کند و فرهنگ خیّری را تسری می بخشد.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی و همزمان در استان ها برگزار شد. این جشنواره هر سال در راستای تکریم خیرین نیک اندیش و به شکرانه سخاوت آنان در انجام کارهای خیر به عنوان یک افتخار ملی برگزار می شود.

اجرای این جشنواره ملی-استانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برنامه ریزی شده است. این همایش ملی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار و همزمان به صورت ویدئوکنفرانس ارائه شد.

برچسب‌ها مدارس بازگشایی مدارس آموزش برخط خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش مدرسه سازی پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بازگشایی مدارس آموزش برخط مدارس بازگشایی مدارس آموزش برخط خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش مدرسه سازی خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان