Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: وین دیزل به صورت عمومی از دواین جانسون ملقب به راک خواسته برای دهمین قسمت از «سریع و خشمگین» به این مجموعه بازگردد.

دیزل که قبلاً چند بار به صورت عمومی با جانسون اختلاف و درگیری داشته، در اینستاگرام خود خواست یک بار دیگر جانسون را در نقش مامور لوکاس هابز در فیلم دهم ببیند که انتظار می‌رود اولین قسمت از یک پایان ۲ قسمتی برای این مجموعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیزل نوشت: برادر کوچکم دواین، زمانش فرا رسیده. دنیا منتظر قسمت آخر «سریع ۱۰» است. همانطور که می‌دانی، بچه‌های من تو را عمو دواین صدا می‌کنند و تعطیلاتی نیست که تو تبریک نگویی؛ اما زمان فرا رسیده و میراث منتظر است.

وی اضافه کرد که سال‌ها پیش به پل واکر ستاره فقید این مجموعه قول داده بود فیلم‌ها را به بهترین شکل تمام می‌کند و حالا قصد دارد به قول خود عمل کند.

دیزل نوشت: این را از روی عشق می‌گویم اما تو باید بیایی. این مجموعه را رها نکن چون نقش مهمی برای بازی کردن داری. هابز را کس دیگری نمی‌تواند بازی کند. امیدوارم بلند شوی و سرنوشت خود را کامل کنی.

جانسون در فیلم «سریع و خشمگین ۵» سال ۲۰۱۱ به مجموعه پیوست. شخصیت او در ابتدا رقیب شخصیت دومینیک تورتو با بازی دیزل و خانواده‌اش بود اما بعداً دوست آن‌ها شد.

جانسون پس از ایفای نقش در سه فیلم دیگر این مجموعه به خاطر درگیری‌هایی که با دیزل داشت از حضور در قسمت نهم امتناع کرد و به جای آن فیلم ۲۰۱۹ خودش با کمک جیسون استاتهام را با عنوان «سریع و خشمگین: هابز و شاو» ساخت.

قسمت نهم «سریع و خشمگین» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های باکس آفیس تابستانی بود و توانست ۱۷۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۲۱ میلیون دلار در کشورهای دیگر بفروشد. قسمت بعدی مجموعه روز هفتم آوریل ۲۰۲۳ اکران می‌شود.

کد خبر 636556 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان سریع و خشمگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش