Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@07:41:57 GMT

ساخت بیش از ۳۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۹۷۲۸

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌اند و در طی سال‌های اخیر بیش از 50 درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین تکمیل شده است.

به گزارش فارس، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین تشکل مردمی کارآمد و اثربخش در مهم ترین عرصه کشور یعنی تعلیم و تربیت خیرین مدرسه ساز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین ساخته اند و در طی سال‌های اخیر بیش از 50 درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه بهترین، اساسی‌ترین وزیربنایی ترین کار در کشور با دستان خیرین مدرسه ساز رقم می‌خورد، گفت: کار خیرین از این منظر که مدرسه می سازند و آینده این کشور را رقم می زنند بسیار قابل توجه است، اما مهمتر آنکه فرهنگ احسان و نیکوکاری را نهادینه می‌کنند.

وی به حضور بیش از 30 هزار خیّر مدرسه‌ساز و بیش از یک میلیون خیّر خرد در کشور اشاره کرد و افزود: امروز جامعه خیرین شاخ و برگ بیشتری پیدا کرده و کمیسیون مدرسه‌یاری به ارتقای تحصیل در مناطق محروم نیز کمک می‌کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس