Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:46:07 GMT

تزریق روزانه حدود ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۹۷۴۸

تزریق روزانه حدود ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز دوشنبه در آیین "فصل نو، فصل همدلی، که به منظور معارفه و گرامیداشت دانشجویان نوحضور در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد بیان کرد: معتقدیم کیفیت آموزش در فضای مجازی نمی‌تواند معادل کلاس حضوری و بهره‌گیری از حضور اساتید و اعضای هیات علمی باشد.

وی افزود: حضور دانشجویان در دانشگاه، باعث نشاط و انگیزه در فضای آموزشی و تحصیلی شده و زنده بودن دانشگاه به حضور دانشجویان وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به شرایط مطلوب خوزستان به لحاظ کرونا، تصمیم گرفتیم که دانشجویان ورودی تا سال ۱۳۹۹ به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شده و دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی، فضای آموزش را دنبال کنند.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال و ۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال خوزستان واکسینه شده‌اند، اگرچه این عدد برای جامعه شهری حدود ۷۹ درصد است.

ابول نژادیان گفت: حضور ما در این لحظه و در این مکان، مرهون تلاش و کوشش مدافعان سلامت است که اگر نبودند، این مهم اتفاق نمی‌افتاد.

وی افزود: شما دانشجویان مسیر مدافعان سلامت را شروع کرده‌اید و باید بدانید که دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت، در ۲ سال گذشته سنگ زیرین آسیاب بوده‌اند و وظیفه اصلی آنها حفظ سلامتی مردم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: از تمام دانشجویان انتظار می‌رود شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در کلاس‌ها، کارگاه‌ها، فضای آموزشی و خوابگاه‌ها رعایت کنند و در صورت مشاهده علایم بیماری هر چه سریع‌تر خود را از فضای جمعی دور کرده تا سلامتی خود و دیگران را حفظ کنند.

وی خطاب به دانشجویان تازه وارد گفت: توجه به آموزش و تحصیل به عنوان اولویت‌ اصلی، اهتمام خاص به مسایل دینی و مذهبی برای عبور آسان از دوران پر تلاطم دانشجویی و توجه ویژه به ورزش و سلامت جسمی سه راهبرد مهم برای دانشجویان است که آنها را در مسیر متعادل و مطلوب قرار می دهد.

تحصیل ۱۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

ابول نژادیان ادامه داد: برای نخستین بار در سال ۱۳۹۹ حدود ۷۰ دانشجوی خارجی و تا به الان حدود ۱۵۰ دانشجوی خارجی در مقاطع مختلف تحصیلی از قبیل دکترای عمومی، دستیاری تخصصی، پی اچ دی، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پذیرش شده و مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: با توجه به حضور تیم مجرب دانشگاه، تلاش بر این است در ارزیابی دانشگاه‌های جهان که دی امسال انجام می شود به رتبه کمتر از یک هزار و ۵۰۰ برسیم؛ همچنین قرار گرفتن در بین ۵۰۰ دانشگاه اول دنیا از دیگر اهداف ما است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دانشجویان باید سعی کنند علاوه بر جذب در مراکز تحقیقاتی، پژوهش کردن و مقاله نویسی را یاد گرفته و با شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط برقرار کنند تا یک شخصیت علمی چند وجهی داشته باشند.

رتبه سال ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جهان، ۲ هزار و ۱۸۰ بود که اکنون به رتبه یک هزار و ۶۰۰ رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور ویروس کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز