Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: معتقد هستیم کیفیت آموزش در فضای مجازی نمی‌تواند معادل کلاس حضوری و بهره‌گیری از حضور اساتید و اعضای هیات علمی باشد و حضور دانشجویان به فضای آموزشی و تحصیلی شور و نشاط و انگیزه داده و زنده بودن دانشگاه به حضور دانشجویان وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط مطلوب استان، تصمیم بر آن شد که دانشجویان تا سال ۱۳۹۹ به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شده و دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی فضای آموزش را دنبال کنند و تاکنون ۷۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال و ۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال واکسینه شده‌اند، اگرچه این عدد برای جامعه شهری حدود ۷۹ درصد است.

ابول نژادیان بیان داشت: در حال حاضر روزانه حدود ۵۰ هزار نفر واکسن دریافت کرده که ۱۵ هزار نفر آن‌ها دوز اول و مابقی دریافت کننده دوز دوم هستند و حضور ما در این لحظه و در این مکان، مرهون تلاش و کوشش مدافعان سلامت است که الحق و الانصاف اگر نبودند، این مهم اتفاق نمی‌افتاد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: شما دانشجویان مسیر مدافعان سلامت را شروع کرده‌اید و باید بدانید که سنگ زیرین آسیاب طی دو سال گذشته دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت بوده‌اند که وظیفه اصلی آن‌ها حفظ سلامتی مردم بود.

این مقام مسئول ادامه داد: از همه دانشجویان انتظار می‌رود پروتکل‌های بهداشتی را در کلاس‌ها، کارگاه‌ها، فضای آموزشی و خوابگاه‌ها رعایت کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری هر چه سریع‌تر خود را از فضای جمعی دور کرده تا سلامتی خود و دیگران را رقم بزنند.

ابول نژادیان اظهار داشت: راهبرد اول توجه به آموزش و تحصیل بعنوان اولویت اصلی، راهبرد بعدی اهتمام خاص به مسائل دینی و مذهبی جهت عبور آسان از دوران پر تلاطم دانشجویی و نهایتا راهبرد سوم توجه ویژه به ورزش و سلامت جسمی است که تمام این موارد می‌توانند شما را در مسیر متعادل و مطلوب قرار دهند.

او گفت: برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ حدود ۷۰ دانشجوی خارجی و تا به الان حدود ۱۵۰ دانشجوی بین الملل در مقاطع مختلف تحصیلی از قبیل دکترای عمومی، دستیاری تخصصی، پی اچ دی، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پذیرش شده و مشغول به تحصیل هستند و در دی‌ماه سال ۹۸، رتبه دانشگاه ۲۱۸۰ بود که در حال حاضر به رتبه ۱۶۰۰ رسیده و حدود ۵۰۰ پله ارتقای داشته است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشجویان پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد. وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت. دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود. داداشی گفت : کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند. وی  تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و ... در جلسه آزمون ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود