Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:17:14 GMT

رسمی؛ اولین تصمیم مالکان متمول، انتصاب ادی هاو

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۰۳۱

رسمی؛ اولین تصمیم مالکان متمول، انتصاب ادی هاو

ادی هاو، سرمربی جوان و انگلیسی به عنوان سرمربی جدید باشگاه نیوکاسل منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، زمان رونمایی از اولین تصمیمات بزرگ مالکان جدید باشگاه نیوکاسل فرا رسیده و آنها ادی هاو را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کردند. این سرمربی 43 ساله جانشین استیو بروس می شود که ماه گذشته و پس از خرید باشگاه نیوکاسل توسط صندوق ملی عربستان از سمت خود برکنار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریم جونز که از ژانویه به عنوان دستیار استیو بروس فعالیت می کرد، از زمان اخراج او به عنوان سرمربی موقت برای مدت کوتاهی بر مسند کار بود.

 

 

حالا ادی هاو 15 ماه پس از ترک بورنموث به عرصه مربیگری بازگشته و قراردادی تا ژوئن 2024 با نیوکاسل امضا کرد. ادی هاو که بیش از 250 بازی برای بورنموث انجام داده بود، در دسامبر 2006 و در سن 29 سالگی به عنوان بازیکن- مربی این باشگاه انتخاب شد. در ادامه او هدایت برنلی و دوباره بورنموث را به عهده گرفت و حالا در سال 2021 به عنوان سرمربی نیوکاسل برگزیده شد. ادی هاو دوباره در بین سال‌های 2012 تا 2020 هدایت بورنموث را به عهده داشت و این تیم را از سطح چهارم فوتبال انگلیس به لیگ برتر رساند.

 

در هفته های اخیر نام گزینه هایی چون اونای امری، لوسین فاوره، برندان راجرز، فرانک لمپارد، رافا بنیتس، پائولو فونسکا، روبرتو مارتینز و بسیاری دیگر مطرح شد و در نهایت این ادی هاو بود که مسئولیت فنی این باشگاه را به عهده گرفت. اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال ستاره هایی چون ادن هازارد، گرت بیل و فیلیپ کوتینیو به نیوکاسل شنیده شده بود و با توجه به حضور مالکان جدید، احتمال در پنجره های نقل و انتقالات بعدی اخبار زیادی حول محور باشگاه نیوکاسل منتشر خواهد شد.

نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل عنوان سرمربی باشگاه نیوکاسل ادی هاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند