Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نشست هم‌اندیشی به منظور استقرار بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور به مناسب روز ملی کیفیت با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و روسای هیات‌مدیره سه انجمن صنفی مهندسان مشاور، شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های راهسازی ایران در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این نشست، مجید کیانپور در جمع‌بندی مباحث مطرح شده، اعلام کرد: مهمترین دستاوردهای نشست هم‌اندیشی با روسای سه انجمن صنفی مهندسان مشاور، شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های راهسازی ایران ضمن ارایه در سیزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات، ارایه به وزیر راه و شهرسازی است تا بخشی از مشکلات موجود در این بخش، با تدابیر وزیر راه و شهرسازی حل شده و یا کاهش یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: در صدد هستیم تا با برگزاری جلسات به شکل فصلی، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی مناسبی از توان، دانش و تجربیات تمامی صاحبنظران و دست‌اندرکاران داشته باشیم.

کیانپور همچنین تاکید کرد: در صدد هستیم تا بتوانیم در همایش سیزدهم خروجی مناسبی برای بالا بردن کیفیت و توسعه زیرساخت‌هایی که قرار است ایجاد شوند، داشته باشیم. همچنین به منظور ارتقا و تضیمن کیفیت، تلاش می‌کنیم تا رویکردهای نوینی را پایه‌گذاری کنیم و مسائل و مشکلاتی که از نظر بخش خصوصی وجود دارد را کاهش داده و به حداقل ممکن برسانیم.

وی توضیح داد: نظرات انجمن‌ها و شرکت‌های ساختمانی و راهسازی برای بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور، اخذ شده است که تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با تامین منابع مالی و بهره‌مندی از استانداردها، توانمندسازی مضاعفی ایجاد کرده و با همراهی تمامی ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، فصل جدیدی برای بالا بردن کیفیت پروژه‌های عمرانی، رقم بزنیم.

کیانپور افزود: هم افزایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان‌های توسعه‌ای در وزارت راه و شهرسازی همچون شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که وظیفه اصلی نگهداری راه ها را برعهده دارند، تقویت می‌شود. در این خصوص، برگزاری جلسات فصلی پیشنهاد شده است.

وی گفت: در نشستی با وزیر راه و شهرسازی، مسائل و مشکلات مطرح شده توسط انجمن‌ها و شرکت‌های ساختمانی و راهسازی به نظر وزیر راه و شهرسازی خواهد رسید.

کیانپور با اشاره به اینکه بخشی از خواسته‌های شرکت‌ها، مشاوران و پیمانکاران راهسازی این است که برای آسفالت راه‌ها و نگهداری آسفالت راه‌ها تدابیر مناسبی اندیشیده شود، اعلام کرد: مسائل و مشکلات انجمن‌ها و شرکت‌های پیمانکار و مشاور با مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در وزارت راه و شهرسازی مطرح می‌شود تا نتایج مناسبی در جامعه فنی و مهندسی در بخش‌های راهسازی و ساختمانی به دست آید و خروجی سیزدهمین همایش قیر و آسفالت موردنظر تمامی صاحبنظران باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا انجام پروژه‌های عمرانی کشور با رویکرد کیفی‌سازی محقق شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مکانیک تین راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی بخش خصوصی منابع مالی وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل مسکن همایش قیر و آسفالت وزارت راه و شهرسازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کیفیت پروژه های عمرانی پروژه های عمرانی کشور شرکت های ساختمانی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است