Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:39:31 GMT

تولید برق در هرمزگان ۲۹ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۱۵۳

تولید برق در هرمزگان ۲۹ درصد افزایش یافت

رضا مهرانی عصر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: از مجموع برق تولید شده در هرمزگان، ۳ میلیون و ۱۴۰ هزار مگاوات ساعت در نیروگاه بندرعباس، ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار مگاوات ساعت در نیروگاه ایسین، ۵۴۴ هزار مگاوات ساعت در نیروگاه تازه تاسیس هنگام و مابقی نیز در نیروگاه های خلیج فارس،  حراء قشم، هرمز و پاسارگاد تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخار و ۲ واحد گازی بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که یک و نیم درصد برق مورد نیاز کشور را در زمان پیک بار تامین می‌کند و نقش بسزایی در پایداری شبکه سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد و میزان تولید برق آن در هفت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو درصد رشد داشته است.

سبد تولیدی برق حرارتی در هرمزگان شامل نیروگاه‌های حرارتی بندرعباس با ظرفیت هزار و ۳۳۰ مگاوات، سیکل ترکیبی خلیج فارس با ظرفیت ۹۹۰مگاوات، سیکل ترکیبی ایسین با ظرفیت ۶۴۸ مگاوات، سیکل ترکیبی قشم با ظرفیت ۳۴۰ مگاوات، سیکل ترکیبی هرمز با ظرفیت ۱۶۲ مگاوات، گازی پاسارگاد قشم با ظرفیت ۷۰مگاوات و نیروگاه آب و برق مپنای قشم با ظرفیت ۵۰ مگاوات است.

برچسب‌ها انرژی برق هرمزگان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق هرمزگان برق انرژی برق هرمزگان برق سیکل ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳