Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، چندین هفته برخی اهالی این شهر با مشکلات عدیده آب آشامیدنی مواجه هستند و حتی برخی از این اهالی بارها برای حل مشکلات خود به منزل امام‌جمعه رودبار مراجعه کرده و خواستار حل مشکل خود شدند.

پس از این اتفاق  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی بارها با مسؤولان آب و فاضلاب شهرستان رودبار در خصوص حل مشکلات آنان مکاتباتی را انجام داد ولی با گذشت چندین روز مشکل آب در برخی از محلات رودبار برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به این دلیل امروز امام‌جمعه رودبار در اقدامی اعتراض‌آمیز نسبت به عملکرد اداره آبفا این شهرستان دقایقی را در حیاط این اداره تحصن کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی، ۶ ماه است قطعی آب در رودبار داریم هفته گذشته بیش از نصف ساعات روز را آب نداشتیم و مابقی ساعات فشار آب بسیار ضعیف و قطره‌چکانی بوده است و متأسفانه وعده‌های آب و فاضلاب در رودبار عملی نشده و فقط وعده حل مشکلات را می‌دهند 

امام‌جمعه رودبار می‌گوید هفته‌ها نسبت به مشکل آب اعتراض کردیم حتی از تریبون نماز جمعه فریاد زدیم، به مدیر سازمان آب و مسؤولان ارشد شهرستانی بارها این موضوع را گوشزد کردیم ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سید محمدی معتقد است باید در این شرایط سخت اقتصادی مشکلات رفاهی مردم به هر طریقی حل شود ولی چهارشنبه گذشته تعدادی از اهالی محله ویایه رودبار در اعتراض به آب و فاضلاب به منزل بنده مراجعه کردند و پس از پیگیری‌ها بازهم موفق به حل مشکلشان نشدم که جای بسیار تأسف دارد.

وی می‌گوید با وساطت دیگر مسؤولان شهرستان تحصن جلوی اداره آبفا را کنسل کردم اما این اخطار را به مسؤولان می‌دهم که اگر مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده‌رو عبای خود را پهن می‌کنم و تحصن می‌کنم.

به گزارش فارس، پس از تحصن اعتراضی امام‌جمعه رودبار در اداره آبفای شهرستان رودبار مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب استان گیلان دستور دادند تا امشب مشکل آب شهر رودبار حل شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه رودبار رودبار آبفا آب آشامیدنی امام جمعه رودبار آب و فاضلاب مشکل آب حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند