Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

کشف آمپول‌های قاچاق در جمهوری

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش دارو‌های قاچاق در مرکز تهران مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپو دارو‌های قاچاق را در منزل مسکونی متهم در محدوده خیابان جمهوری شناسایی و با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به آنجا اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: متهم در پی جوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت این دارو‌ها را خارج از شبکه توزیع تهیه کرده است.

به گفته سرهنگ، ولی پور گودرزی در این عملیات یک هزار و ۸۴۰ آمپول قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش دارو‌های مکشوفه را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف سلاح شکاری غیرمجاز در میدان گمرک

سرهنگ غلامرضا صالحی رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران در رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش انواع سلاح‌های شکاری غیر مجاز و مهمات مربوط می‌کرد، شناسایی کنند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبت‌های ویژه پلیسی، محل تردد این فرد شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته شانزدهم آبان ماه اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم در حوالی میدان گمرک اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۸ قبضه سلاح غیر مجاز شکاری کشف شد.

توزیع شیشه توسط زن و شوهری در شرق تهران

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با اعلام دستگیری یک زوج قاچاقچی اظهار کرد: ماموران این پلیس در رصد‌های اطلاعاتی مطلع شدند، یک زوج ساکن شرق تهران با مراجعه به استان‌های مرزی شرق کشور و تهیه مواد مخدر به توزیع آن در سطح شهر تهران می‌پردازند، تردد این متهمان تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت و روز گذشته پس از هماهنگی‌های قضائی این زوج قاچاقچی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۲۶ کیلو و ۵۵۰ گرم شیشه کشف شد، اعلام کرد: هر ۲ متهم پس از تحقیقات تکمیلی و اعتراف به جرم ارتکابی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انهدام باند سرقت اسب در شهر ری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اسب از عشایر و دامداران روستای چهلقز در شهرستان ری، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: با رصد‌های انجام شده و با تحقیقات و اقدامات خاص پلیسی هویت سارقان و مخفیگاهشان مشخص شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از محل مورد نظر ۳ رأس اسب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان سابقه دار به ۵ فقره سرقت اسب اقرار کردند و تاکنون ۵ نفر شاکی شناسایی شده است که پس از تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

عروس و پدر شوهر شیاد ستگیر شدند

سرهنگ سید نظام موسوی رئیس پلیس فتای غرب استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص اینکه شخصی ناشناس طی تماسی عنوان داشته که شما در قرعه کشی رادیو گفتگو برنده کمک هزینه عتبات عالیات شده‌اید، با فریب وی را به پای دستگاه خودپرداز کشانده و با فعال کردن رمز دوم حساب خود، موجودی کارتش را خالی کرده اند.

وی افزود: با توجه به شکایت صورت گرفته، کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی دو نفر را که پدر شوهر و عروس بودند، در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و اعترافات متهمان، هفتاد نفر دیگر با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفتند و شکایان پرونده نیز در حال افزایش هستند.

پایان سرقت‌های سریالی منازل جنوب تهران

سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: شانزدهم آبان ماه با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با تحقیقات محلی و رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه و هویت سارق حرفه‌ای مهاجر را شناسایی و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری لوازم مسروقه و ۱۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد، همچنین متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید

خرید طلاوجواهر با کارت ملی سرقتی/ موبایل قاپی که موتورسیکلتش کف خیابان جا ماند/ دستگیری ۷ شرور عربده کش در یک باغ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال موادمخدر تهران تصریح تهران اظهار مخفیگاه متهم پلیس امنیت رئیس پلیس کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد