Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:06:43 GMT

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۷۵۰

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه منصوب شد

علی فروغی مدیر این شبکه در حکمی مسعود کریمی خضرا را به عنوان سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فروغی مدیر این شبکه در حکمی مسعود کریمی‌خضراء را به عنوان "سرپرست گروه فیلم و سریال" شبکه سه منصوب کرد.

مدیر شبکه سه در بخشی از این حکم با تاکید بر لزوم توجه به دو مقوله عدالت‌گستری و هویت‌محوری در تولیدات نمایشی شبکه سه، ارتقاء کیفیت محتوایی و مضامین سریال‌ها و همچنین استمرار پشتیبانی و نظارت بر سریال‌های درحال تولید شبکه و تکمیل پروژه‌های گذشته را، موارد مورد انتظار از مسئول جدید گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود کریمی‌خضراء، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است که در سوابق خود، قائم مقامی خانه تولیدات جوان سازمان صدا و سیما، قائم مقامی گروه اجتماعی شبکه سه سیما، مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری مهر و تولید مجموعه های مختلف نمایشی و تلویزیونی را داراست.

پیش از این مهدی آذرپندار مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما را بر عهده داشت که روز گذشته به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

«مهدی آذرپندار» سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران شدآخرین خبر از تفاهم وزارت ارشاد و ساترا برای نظارت بر شبکه نمایش خانگی / واکنش وزیر ارشاد به یک اظهارنظر در برنامه تلویزیونیکوروش زارعی: امیدوارم «پیمان جبلی» رویکردِ غلط تلویزیون را به هم بریزد/ مذهبی‌ها کنار گذاشته می‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه سه رسانه ملی شبکه سه گروه فیلم و سریال شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳