Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجة الاسلام رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله الوارف با ایشان دیدار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجة الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله الوارف با ایشان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا، وی گزارشی از فعالیت‌های گذشته و برنامه‌های آتی این مجمع ارائه کرد.

آیت الله صافی نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام گفت: توفیقاتی که برای این مجمع در ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام حاصل شده است، جای تقدیر و تجلیل دارد و باید روز به روز این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

وی در قسمت دیگری از بیانات خود افزود: الحمدلله و به برکت معارف قرآن و اهل البیت علیهم السلام، ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از مکتب‌های دیگر بی نیاز می‌کند.

این مرجع عالیقدر در ادامه بیان کرد: حال که این ثروت‌های عظیم در دست ماست، باید آن را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانیم. اهتمام کنید این امر مهمّ را به بهترین وجه انجام دهید.

معظم له در پایان این دیدار گفت: ان شاء الله توفیقات شما و همکارانتان در نشر معارف والای اهل البیت علیهم السلام، روز به بیشتر شود و همه تحت توجهات حضرت، ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام رمضانی مجمع جهانی اهل بیت آیت الله صافی گلپایگانی معارف اسلامی اهل البیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • استقلال را به مقصد برسانید
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی