Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@23:30:45 GMT

یزد میزبان جشنواره بین المللی قصه گویی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۹۱۳

یزد میزبان جشنواره بین المللی قصه گویی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قوامی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: آیین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی، با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری، همچنین مسئولین استانی و جمعی از قصه گویان برگزارمی شود.

قوامی سرپرست کانون استان یزد، با اشاره به نقش قصه گویی در تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، قدرت تخیل، افزایش تعامل اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط در کودکان و نوجوانان افزود: در شرایط موجود قصه و قصه گویی ابزاری مناسب برای رفع آسیب‌های روحی و روانی ناشی از کرونا است و کانون پرورش فکری به عنوان دستگاهی تخصصی در حوزه کودک و نوجوان با برگزاری جشنواره بیست و سوم تلاش می‌کند فضایی شاد و پرنشاط ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوامی اضافه کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی نیاز به حمایت مسئولین و مشارکت و همراهی سایر دستگاه ها، شرکت‌ها و بخش‌های صنعتی دارد.

او ضمن قدردانی از شرکت فولاد آلیاژی ایران که حامی این دوره از جشنواره بوده است، اظهار داشت: پیوند صنعت و فرهنگ نیاز فعلی جامعه است و استان یزد با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه صنعت دارد می‌تواند در گسترش فعالیت‌های فرهنگی پیشرو و تاثیرگذار باشد.

قوامی با قدردانی از همکاری و مشارکت فعال همکاران استان، میزبانی این مراسم را فرصت با ارزشی برای تعامل، هم افزایی و شور و نشاط کاری دانست وابرازخرسندی کرد از این که پس از قریب دوسال دوری از فعالیت‌های گروهی و حضوری، این برنامه شوروهیجانی و طمع شیرین فعالیت تیمی را به مجموعه بازگردانده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد بیان کرد: آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی (مرحله منطقه ای) عصر روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ درمحل"عمارت خانه پدری"برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به قصه و قصه گویی می‌توانند پخش آنلاین این برنامه را از طریق نشانی ذیل دنبال کنند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه گویی کانون پرورش فکری استان یزد قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود