Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار اردبیل در کنار جوان‌گرایی در مدیریت، بهتر است از نیروهای با تجربه، متخصص و متبحر در عرصه مدیریتی استفاده کند.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی ۱۷ آبان در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: ما حق دخالت در تغییر مدیران را نداریم و در حد پیشنهادات به استاندار اردبیل مشورت خواهیم داد اما شایسته است برخی از مدیران که رغبتی به ادامه کار ندارند هر چه سریعتر جابجا شده و بیش از این مردم معطل چنین مدیران بی‌انگیزه‌ای نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی انتصاب مدیران را با حفظ روحیه جوان‌گرایی یادآور شد و تصریح کرد: ضرورت دارد در کنار جوان‌گرایی، افراد با تجربه و کار بلد نیز در مسئولیت‌های مختلف حضور پیدا کنند تا زمینه برای تقویت نظام اجرایی کشور به وجود آید.


نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد حل مشکلات مناطق 13گانه اردبیل گفت: بنده شرمنده اهالی این مناطق هستم که با جمعیت 180 هزار نفری همچنان از برخی کاستی‌ها و کوتاهی مدیران رنج می‌برند.


موسوی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا در این مناطق مشکلات و چالش‌های اساسی مردم را با تدبیر درست اجرایی برطرف کنیم که یکی از این مشکلات نبود شعبات ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه در بخش بهداشت و درمان و بیمه‌هاست که انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در این زمینه آستین بالا بزنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: درمانگاه‌های مناسب و همچنین سالن‌های ورزشی متنوع در مناطق 13گانه اردبیل وجود ندارد و بهتر است مسئولان امر به عنوان مطالبه و خواسته اهالی این منطقه به راه‌اندازی این مجموعه‌ها کمک کنند.


موسوی از حل مشکل ایران‌آباد و عدالت‌آباد در آسفالت معابر و نارسایی‌های زیرساختی خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های خوبی در این مناطق در حال اجراست که انتظار می‌رود در سال‌های آینده بخش عظیمی از آنها به نتیجه رسیده و اهالی از ثمرات آن استفاده کنند.


وی در مورد احداث کمربند و کنارگذر نیر بیان کرد: 3 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته تا سرعت اجرایی آن بیشتر نمود پیدا کند.


موسوی از اختصاص 380 میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده نیر به سمت سراب به طول 14 کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور و بازدید وزیر نیرو 30 میلیارد تومان اعتبار به سد عنبران اختصاص یافت تا این پروژه زیربنایی به سرانجام برسد.


وی مشکل هتل‌داران و اهالی صنعت گردشگری سرعین را یادآور شد و ادامه داد: به دنبال ابتر ماندن وزیر میراث فرهنگی و گردشگری قرار شد در ماه‌های آینده وزیر در یک سفر اختصاصی به استان پای مشکلات گردشگران و صاحبان صنایع توریستی نشسته و نسبت به حل آنها اقدام کند.


موسوی به حادثه اخیر دریای عمان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بار دیگر با اقدام به موقع به دشمنان اجازه نداد تا به دزدی آشکار دست بزنند و یا بخواهند نفت‌کش‌های ما را دچار حادثه کنند.
نماینده مجلس یازدهم تحقیر آمریکایی‌ها را در سال‌های اخیر به همت سپاه و بسیج یادآور شد و تصریح کرد: این حرکت نشان داد که هر کشوری بخواهد نگاه چپ به ایران داشته باشد با ناکامی و اضمحلال روبه‌رو خواهد شد.


وی به مشکلات معیشتی مردم و ضرورت توجه دولت سیزدهم را به حل این مشکلات یادآور شد و افزود: دولت رئیسی باید هر چه سریعتر راهکارهای مهار تورم را در پیش گرفته و به سمتی حرکت کنیم تا با پیگیری دریافت 23 میلیارد دلار درآمد صادراتی بلوکه شده در سایر کشورها، تثبیت قیمت‌ها در کالاهای اساسی اتفاق بیفتد.


موسوی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم‌های آمریکاست اما بخش دیگری نتیجه بی‌تدبیری مدیران است که ما نمونه‌هایی از آن را در حوزه‌های مختلف اقتصادی به عینه می‌بینیم.


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: مردم امروز صورت خود را با سیلی سرخ می‌کنند و روزگار سختی را در حال سپری کردن هستند و نبود فضای اشتغال به افزایش بزه و اعتیاد جوانان نیز منجر شده که باید هر چه سریعتر راهکار اساسی در این حوزه بیندیشیم.


وی متضرر شدن 55 ایرانی را در بورس یادآور شد و بیان کرد: فردا وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در مجلس در مورد افتضاح اخیر بورس و علل و عوامل سقوط آن با نمایندگان مجلس سخن خواهند گفت.


موسوی مشکلات روستاییان را نیز به عنوان عمده مطالبه مردم این استان یادآور شد و ادامه داد: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان باید محدوده روستاها را با کاربری ساخت و ساز گسترش داده و در کنار آن از دسترنج روستاییان در عرضه و فروش حمایت کرد.


نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح هادی و سایر طرح‌های توسعه‌ای در روستاها می‌تواند به کاهش مهاجرت‌ها در این مناطق کمک کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوانگرایی در دولت مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سید کاظم موسوی یادآور شد جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند