Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:21:30 GMT

مدعیان جدید در خط حمله تیم ملی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۱۷۶

کاوه رضایی بعد از رهایی از بند مصدومیت و مهدی قایدی پس از چالش جدید در امارات، انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، غیبت قطعی مهدی طارمی در دو دیدار برابر لبنان و سوریه باعث شده است تا سایر مهاجمین و وینگرهای تیم ملی از انگیزه های بالایی برای حضور در ترکیب اصلی و قرار گرفتن در جمع 11 بازیکن مدنظر دراگان اسکوچیچ برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین جلسه تمرینی تیم ملی در بیروت امروز برگزار شد و بازیکنان زیر نظر دراگان اسکوچیچ و سایر اعضای کادرفنی مشغول انجام تمرینات شدند. کاوه رضایی که به دلیل مصدومیت دو بازی گذشته تیم ملی را از دست داده بود، در اردوی فعلی توسط اسکوچیچ به تیم ملی فراخوانده شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.

 

بازیکن تیم اود هورلی تاکنون موفق نشده است در فصل جدید لیگ بلژیک گلزنی کند که مصدومیت های رضایی در این اتفاق دخیل بوده است با این وجود دراگان اسکوچیچ که از قبل نشان داده اعتقاد ویژه ای به کاوه دارد، این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و رضایی نیز امیدوار است فرصت حضور در میدان را کسب کرده و ثابت کند شایستگی دعوت به تیم ملی را داشته است.

 

 

 

مهدی قایدی که چند هفته ای است موفق به گلزنی برای شباب الاهلی نشده، توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده شد. باشوی کوچک که در تابستان به دنبال چالش جدیدی بود، استقلال را به مقصد امارات و پوشیدن در پیراهن شباب الاهلی ترک کرد. او در ابتدای فصل خوب و موثر ظاهر شد و موفق به گلزنی و دادن پاس گل نیز شد ولی چند هفته ای طلسم در باز کردن دروازه رقیبان ناکام مانده است.

 

 

 

البته هر چند که پست قایدی متفاوت تر از کاوه رضایی و مهدی طارمی است اما این بازیکن ریز نقش بوشهری توانایی اضافه شدن به خط حمله و حضور در کنار سردار آزمون را نیز دارد و یا در صورت تغییر سیستم تیم ملی، قایدی می تواند در پست وینگر و پشت سر آزمون کارایی بالایی داشته باشد.

 

به هر شکل کاوه رضایی و مهدی قایدی رقبای سرسخت دیگری نیز برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارند. کریم انصاری فرد با تجربه و اللهیار صیادمنش آماده، از جمله بازیکنانی هستند که مترصد به دست آوردن فرصتی برای درخشش در پیراهن تیم ملی هستند. باید دید تصمیم نهایی اسکوچیچ برای خط حمله یوزهای ایرانی چه خواهد بود.

شباب الاهلی تیم ملی ایران کاوه رضایی مهدی قایدی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شباب الاهلی تیم ملی ایران کاوه رضایی مهدی قایدی امارات مهدی قایدی کاوه رضایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد. کد خبر 6093569

دیگر خبرها

  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو