Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی نیجریه، فعلا در هلند ماندنی است و در پایان فصل جاری کارش را در انگلستان آغاز می کند. 

واتفورد از جذب مادوکا اوکویه، دروازه بان نیجریه ای اسپارتا روتردام خبر داد.

به گزارش طرفداری، این دروازه بان ۲۲ ساله با امضای قراردادی ۵ سال و نیمه راهی ویکریج رود خواهد شد و از همین حالا، اولین خرید زنبورهای سرخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکویه که تا کنون ۱۳ بار برای تیم ملی بزرگسالان نیجریه بازی کرده است، پدری نیجریه ای و مادری آلمانی دارد و کارش را با حضور در آکادمی بروسیا مونشن گلادباخ شروع کرد. تیم های پایه بایرلورکوزن و دوسلدورف مقاصد بعدی او قبل از انتقال به فوتبال هلند بودند. 

گفتنی است که اوکویه در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ جایزه بهترین بازیکن سال اسپارتا روتردام را به خود اختصاص داده بود. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم اولین افشاکننده امیر اسکندری در طرفداری: به جای مبارزه با جادو و خرافه، به این افراد جایگاه می‌دهند! غیبت ایرانی ها در مراسم فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن کت‌ و شلوار! آنتونیو کونته با یک سر و هزار سودا، ناتوان مقابل اورتون ده نفره سولسشر اخراج بشو نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد