Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد عصر دوشنبه در حاشیه سفر به شهرستان شازند در جمع خبرنگاران با اشاره به تسهیلات مسکن روستایی اظهار کرد: برای افراد زیر پوشش هم وام تکمیلی و هم مقداری تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای افرادی که زیرپوشش نیستند نیز تنها وام تکمیلی در نظر گرفته شد که ان‌شاءالله بتوانند واحدهای مسکونی خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به مشکل روستاییان برای ضمانت، تصریح کرد: این مشکلی است که خود بانک‌ها و استان‌ها ایجاد می‌کنند، بخشنامه و مصوبه به قانون می‌گوید پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن روستایی با سفته زنجیره‌ای انجام شود.

نیکزاد ادامه داد: بنده به عنوان خادم مردم در بنیاد مسکن انقلاب اسلام عرض می‌کنم بانک‌هایی که ضامن کارمند درخواست می‌کنند و یا درخواست چک دارند، اعمال سلیقه می‌کنند، به بانک‌هایی هم که با سفته زنجیره‌ای همراهی می‌کنند خدا قوت می‌گویم و از بانک‌هایی که همراهی ندارند خواهش می‌کنم همراهی کنند.

وی اظهار کرد: چطور می‌شود وقتی این مردم سرمایه خود را به بانک‌ها می‌سپارند عزیز دل بانک‌ها می‌شوند، همین مردم وجوه اداره شده دولت جمهوری اسلامی ایران مصوب کرده و به بانک عامل ابلاغ کرده که این وام‌ها را با سفته زنجیره‌ای به مردم پرداخت کنید.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: متوجه شدم که در استان مرکزی تعدادی از بانک‌ها اعمال سلیقه می‌کنند و با رؤسای مرکزی خود صحبت کرده‌ایم که اگر این روند را ادامه دهند مطمئناً در مصاحبه بعدی اسامی این بانک‌ها را اعلام می‌کنم.

نیکزاد اظهار کرد: با همتی که به کار گرفته شده خوشبختانه وام مسکن روستایی به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد، البته با توجه به مناطق مختلف این مبلغ بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر است.

کد خبر 5347174

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر نیکزاد بنیاد مسکن استان مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شازند تسهیلات بانکی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا کرمانشاه استکبار ستیزی مسکن روستایی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229515 برچسب‌ها بانک مرکزی ایران

دیگر خبرها

  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی