Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:09:56 GMT

روزنامه "شیرازنوین" ۶ ساله شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۳۰۷

روزنامه 'شیرازنوین' ۶ ساله شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روزنامه شیرازنوین، از آبان ماه ۱۳۹۵ با مدیر مسئولی ضرغام صادقی، پا به عرصه فعالیت رسانه‌ای در فارس گذاشت و به سردبیری حسین امیری و با همکاری جمعی از نخبگان عرصه خبر، عکس و گزارش، به حیات خود ادامه داد، امسال ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه، طی سال‌های فعالیت، به همت و با تلاش مجموعه‌ای از فعالان رسانه‌ای، جایگاه خود را در عرصه اطلاع‌رسانی، تثبیت کرده است.

سردبیر روزنامه شیراز نوین در این خصوص گفت: اطلاع رسانی و تحلیل و پردازش اطلاعات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در دستور کار این رسانه از ابتدا تاکنون بوده است.

حسین امیری با بیان اینکه شیرازنوین جوان‌ترین روزنامه در شیراز محسوب می‌شود، گفت: این رسانه مکتوب، همواره کوشیده تا با نگاهی مستقل به رویداد‌های جاری پرداخته و بلندگویی برای انعکاس دغدغه‌های عمومی جامعه باشد.

امیری با اشاره به شرایط خطیر فعالیت رسانه‌ای بر لزوم تداوم حمایت‌های مستمر و تاثیرگذار با هدف ارتقاء توان و استمرار فعالیت رسانه‌های مختلف به ویژه مکتوب، تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالان رسانه شش ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت گو با ایرنا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد نیکویی گفت: این خبرنگار پیشکسوت سال‌ها در عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات فعالیت داشت.

حسین محمودی فر ادامه داد: مرحوم نیکویی نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی را در شهرستان محلات داشت.

مرحوم «حمید نیکویی» پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی در شهرستان محلات در سال‌های دفاع مقدس به عنوان خبرنگار جبهه وجنگ فعالیت داشت وی همچنین نمایندگی وخبرنگاری روزنامه جمهوری اسلامی درشهرستان محلات را عهده دار بود.

عضویت در هیات مدیره موسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد