Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسای مشهد و اکسون تهران و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم شیمیدر قم به مصاف آویژه صنعت پارسای مشهد رفت و با درخشش سالار منجی موفق شد با نتیجه ۹۱ بر ۷۹ نماینده مشهد را شکست دهد و همچنان بدون شکست در لیگ برتر و گروه "ب" یکه تازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمیدر با پیروزی در این دیدار با ۵ پیروزی و بدون شکست در و با یک بازی کمتر نسبت به مهرام در رده دوم قرار گرفته است. در مقابل هم آویژه صنعت پارسای مشهد با یک شکست چهارمین شکست فصل خود را تجربه کردند و با یک پیروزی و ۴ شکست در رده ششم جدول گروه "ب" قرار گرفتند.

در این دیدار سالار منجی از شیمیدر قم با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۶ ریباند و یک پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. مقابل هم لوکا آندوسیچ از آویژه صنعت پارسای مشهد با کسب ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در دومین دیدار تیم اکسون تهران مقابل فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و با نتیجه ۶۶ بر ۶۲ حریف را از پیش رو برداشت تا دومین برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. سپاهانی‌ها هم سومین شکست خود در این دوره از رقابت‌های لیگ را تجربه کردند. اکسون در حال حاضر با ۲ پیروزی و ۴ شکست در رده ۳ جدول گروه "ب" قرار گرفته است و فولاد مبارکه اصفهان هم با شکست در این بازی با ۳ شکست و ۲ پیروزی در رده پنجم جدول گروه "ب" ایستاده است.

در این دیدار علی کاشانی از اکسون با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پیمان کیانی از قولاد مبارکه سپاهان با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید 

مسی‌ها تفنگداران را خلع سلاح کردند/ لنج بندری‌ها به دور از رادار پدافند در اسکله لیگ برتر بسکتبال پهلو گرفت

انتهای  پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد بهترین بازیکن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار سوم تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام‌ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه شنبه برگزار شد.

در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان‌ با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ حریف خود را شکست دادند.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود، بدین ترتیب شهرداری گرگان که در دیدارهای اول و دوم این مرحله همموفق به شکست حریف خود شده بود با کسب سومین برد به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

طبیعت و ذوب آهن دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد