Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد در یادداشتی تاکید کرد که در دوران قرنطینه رایزنی‌های دیپلماتیک و تلاش برای پیگیری حقوق ملت ایران متوقف نشده است.

به گزارش ایرنا، امیرعبداللهیان در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: سلام به شما، در روزهای گذشته با ابتلا به بیماری کرونا، به توصیه پزشکان در خانه‌ قرنطینه‌ام، اما این به آن معنا نیست که رایزنی‌های دیپلماتیک و تلاش برای پیگیری حقوق ملت ایران متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند روز گذشته در گفت‌ وگوهای تلفنی با همتایانم، از جمله وزرای خارجه روسیه، چین، آذربایجان، عراق، سوریه، انگلیس، ترکیه و آلمان به بحث و تبادل نظر درخصوص مباحث دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی ادامه دادم. این گفت‌ وگوها در ساعات و روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

امیرعبداللهیان نوشت: از همه عزیزانی که در این روزها ابراز لطف داشته و جویای وضعیت سلامت من بودند، کمال تشکر را دارم. امیدوارم با پایان دوره ابتلا به این بیماری، توفیق یافته و به سرعت به محل خدمت بازگشته و با انرژی بیشتر از قبل در جهت تحقق منافع ملت بزرگ ایران بکوشم.

وی تصریح کرد: ضمنا صفحه اینستاگرام من به حساب کنونی به آدرس AmirabdollahianHossein منتقل شده و تلاش می‌کنم از این پس به صورت مرتب در خصوص فعالیت‌های خود و همکارانم به ملت عزیز ایران گزارش دهم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • بارزانی با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود