Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عباس بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز در آیین اختتامیه این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف تقدیر از رده‌های برتر در سال ٩٩ در دستور کار قرار گرفت.

او، به مؤلفه‌های انتخاب رده‌های برتر در این جشنواره در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در آغاز شیوع کرونا علی‌رغم اینکه بسیاری از ادارات، نهاد‌های دولتی و خصوصی به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمدند و یا در بازگشایی با کمترین نیرو شروع به کار کردند، اما کار بسیج دو چندان شد و در همه عرصه‌ها برای مهار این بیماری پا به میدان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بنایی ادامه داد: در ابتدای شیوع این بیماری با استقرار ایستگاه‌های تب سنجی در گلوگاه‌های ورودی، گندزدایی و ضدعفونی معابر، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان بهداشتی، توزیع الکل و مواد بهداشتی و شرکت فعال در طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی به صورت شبانه روزی بسیجیان این سپاه از شیراز در راستای مهار بیماری تلاش کردند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز با بیان اینکه از عرصه‌های دیگری که بسیجیان این سپاه خوش درخشیدند، حوزه سازندگی است، خاطرنشان کرد: این ناحیه در ٥ مرحله کمک مومنانه با توزیع بالغ بر ٨٠ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی و با همکاری خیرین را اجرایی کرد.

بنایی همچنین مرمت و بازسازی واحد‌های مسکونی محرومان، ایجاد ۹ کارگاه اشتغالزایی، برگزاری رژه خودرویی و موتوری در سطح کل ناحیه، حضور فعال در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری یادواره‌های مختلف، توجه ویژه به بحث جنگ نرم و فضای سایبری، ایجاد مرکز مشاوره، برپایی حلقه‌های صالحین، ایجاد و توسعه مهد‌های قرآنی، توجه به محلات محروم، جمع آوری معتادان کارتن خواب و تلاش برای اشتغال این افراد وهمچنین برقراری امنیت پایدار با همکاری نیروی انتظامی از طریق ایجاد گشت‌های محله محور، ایست بازرسی و بلوک بندی در دو سال گذشته را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای این جشنواره در سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز اجرایی شده و به واسطه آن سه رده برتر استانی و ٢٣ رده برتر ناحیه‌ای مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی برترین ها محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی رایتل، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

رایتل در حالی در سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان عنوان برترین کارفرمای سلامت محور را از آن خود کرد که پیش از این در سی و سومین دوره این جشنواره برای همین عنوان برگزیده و تقدیر شد.

در این مراسم از حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد و محمدعلی زارع مدیرکل سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی رایتل این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.
همچنین در این مراسم از افشین نیکوروش مدیر امور رفاهی رایتل در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار و در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران و توسعه محیط کار سالم، قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس