Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:33:13 GMT

واکنش ستاره بارسلونا به یک شایعه عجیب!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۳۶۳

واکنش ستاره بارسلونا به یک شایعه عجیب!

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا شایعات اخیر در مورد عدم تمایل به بازی برای این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و در جریان تساوی عجیب بارسلونا مقابل سلتاویگو بود که اخباری در مورد عدم تمایل فیلیپ کوتینیو به ورود به میدان به جای آنسو فاتی مصدوم و سرپیچی از دستور رونالد کومان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فیلیپ کوتینیو که برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل راهی کشور خود شده، این شایعات را تکذیب کرده و البته در مورد حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا نیز صحبت کرد.

 

فیلیپ کوتینیو گفت: "وقتی به خانه رسیدم و چنین خبرهایی را دیدم کمی تعجب کردم. در زندگی ام هیچ وقت مرتکب این رفتار غیر حرفه ای نشده ام. من همیشه به همه احترام گذاشتم و عیبی ندارد، به نظر شما خبرنگاران هم احترام می گذارم. من به طور کامل از دوران مصدومیت خود گذشته و حالا احساس بسیار خوبی دارم. من فقط به زمان نیاز دارم تا بهترین سطح خود را ارائه دهم.

 

 

بدیهی است که دوری 9 ماهه از میادین و سه عمل متوالی روی یک زانو آسان نیست. اما حالا من احساس درد دارم و نه ناراحتی. من برای بازگشت بعد از این سه جراحی تلاش زیادی کردم و البته تا امرز فرصت نداشتم در چند بازی متوالی به میدان بروم. اما من برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل زحمت فراوانی کشیدم و مهم ترین مسئله همین است.

 

تغییر و تحول روی نیمکت بارسلونا؟ ژاوی یک بازیکن بزرگ و اسطوره بزرگ فوتبال بوده است. اکنون ژاوی در بارسلونا به خانه خود بازگشته و  من امیدوارم بتوانیم با این گروه از بازیکنان بسیار موفق باشیم. من یک بار وقتی برای درمان راهی قطر شده بودم،  توانستم با او صحبت کنم و می‌دانم که ژاوی مرد بزرگی است. ژاوی قطعا در بارسلونا موفق خواهد شد."

فیلیپ کوتینیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو بارسلونا فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش