Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:08:33 GMT

ساخت بیمارستان تخصصی کودکان در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۴۴۸

ساخت بیمارستان تخصصی کودکان در بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، هاشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ۹۰ تختخوابی تخصصی کودکان در شهر بندرعباس با کمک شرکت پالایش نفت بندرعباس آغاز شده است گفت: این بیمارستان در زمینی به وسعت ۹ هزار متر مربع و در ۵ طبقه با اعتبار اولیه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامور با اشاره به اینکه این طرح در مدت ۲۴ ماه ساخته می‌شود افزود: تاکنون فونداسیون، ستون‌ها و دیوار‌های برشی طبقه همکف اجرا شده و قالب بندی و آرماتوربندی سقف طبقه همکف نیز در حال اجرا است.

ساخت بیمارستان ۹۰ تختخوابی تخصصی کودکان از شهریور در بندرعباس آغاز شده است.

او گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس سال ۹۹ بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی، درمانی، آموزشی و ورزشی اختصاص داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان کودکان شرکت پالایش نفت بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF