Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۲۲ رسته اصلی شغلی بیش از ۴۰ درصد اشتغال را در اختیار دارند، گفت: در شورای عالی اشتغال کشور برای اصلاح موانع نظام اداری توسعه ۲۲ رسته شغلی، مصوباتی داشتیم.

 «حجت الله عبدالملکی» روز دوشنبه در حاشیه آیین گشایش هفته کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیازمند اصلاحات اساسی در این زمینه هستیم تا موانع اداری و اجرایی تولید و اشتغال کشور برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهبود فضای کسب و کار و ایجاد مشوق ها، گفت: در جلسه شورای عالی اشتغال کشور مصوب شد که با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی بر روی ۲۲ رسته شغلی برنامه ریزی خاص انجام بدهیم که این مساله فراتر از آن برنامه عمومی اشتغالزایی است.

عبدالملکی ادامه داد: در جلسه شورای عالی اشتغال مصوب شد که وزارت کار و بانک مرکزی، قواعد و منابع تامین مالی را برای شبکه بانکی تنظیم کنند، همچنین در جلسه آتی شورای عالی اشتغال این الگو ارایه خواهد شد و در صورت تصویب، بانک ها از روش های تامین مالی مبتنی بر قرارداد و مبتنی بر زنجیره ارزش استفاده خواهد کرد که ایجاد اشتغال با این شرایط قطعی است و امکان جابجایی منابع وجود ندارد.

وی به ایجاد اشتغال در استان ها اشاره کرد و گفت: در هر استان برای هشت رسته ای که دارای بالاترین مزیت ها برای ایجاد اشتغال هستند نیز برنامه ریزی می شود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای عالی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است