Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:41:55 GMT

سرعت غیر مجاز خودروی پراید حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۵۳۴

سرعت غیر مجاز خودروی پراید حادثه آفرید

سرهنگ علی نام درست  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: ظهر دیروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تیر برق در خیابان امام خمینی (ره) شهر زاهدان بلافاصله مأموران پلیس راهور به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده جوان یک دستگاه سواری پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه، کنترل خودروی خود را از دست داده و به شدت با تیر برق بتنی کنار خیابان برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه راننده خودروی پراید مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ نام درست در ادامه افزود: شدت برخورد خودرو، به حدی بود که موجب شکست پایه بتونی تیر برق و سقوط آن بر روی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ پارک شده کنار خیابان و ایراد خسارت به آن شد.

وی در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با معدود رانندگان متخلفی که با حرکات نمایشی و سرعت غیر مجاز جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند تأکید و از رانندگان عزیز خواست تا ضمن احترام به قوانین، از رانندگی با سرعت غیر مجاز خصوصا در معابر شهری خودداری تا شاهد این چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام./ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد