Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@00:27:44 GMT

قتل فجیع در کنگان/ عامل جنایت بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۵۹۷

قتل فجیع در کنگان/ عامل جنایت بازداشت شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل جوان ۳۵ ساله کنگانی که فراری بود، راهی جز تسلیم خود به پلیس ندید.

سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: ساعت ۱۸ اول آبان امسال در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به چاقو خوردگی در یکی از روستا‌های کنگان و مرگ مردی ۳۵ ساله، اقدام لازم از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان جنایت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل فراری تسلیم پلیس بوشهر شد

به گزارش رکنا، او افزود: در نتیجه تحقیق از صحنه وقوع قتل و بازجویی از افراد مظنون، در نهایت برای کارآگاهان پلیس مشخص شد یکی از بستگان مقتول عامل اصلی قتل بوده که پس از درگیری فرار کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با مشخص شدن زوایای پنهان ماجرا و انجام اقدام روانی، در نهایت متهم به قتل، از سوی خانواده اش به پلیس معرفی و تحویل داده شد.

سوسنی بیان کرد: متهم به ارتکاب قتل با ضربات چاقو به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث قاتل قتل فجیع بوشهر قاتل فراری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا قیمت ریحانه پارسا و پویان مختاری ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا بازیگر بازار آزاد فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد