Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:57:15 GMT

بهاء حریری به تدریج جای برادرش را می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۱۷۰۳

بهاء حریری به تدریج جای برادرش را می‌گیرد

ظاهرا سعودی‌ها از سعد حریری ناامید شده و به تدریج در حال جایگزینی بهاء برادرش به جای او در صحنه سیاسی لبنان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های لبنانی خبر دادند، جریان المستقبل لبنان در حال فروپاشی است از اینرو برای جلوگیری از وقوع چنین امری تلاش می‌شود تا به هر نحو ممکن سعد حریری از رهبری آن کنار گذارده شده و یک حریری دیگر جانشین وی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه العرب هم در گزارشی در این رابطه فاش کرد، پروسه کنار گذاشته شدن سعد حریری از رهبری جریان المستقبل کلید خورده و قرار است همزمان با آغاز انتخابات مجلس لبنان اجرایی شود.

در این بین دو نام برای جانشینی او بر سر زبان‌ها افتاده است، یکی بهیه الحریری (عمه سعد حریری) و دیگری برادرش بهاء است که ظاهرا شانس دومی بیشتر به نظر می‌رسد.

رسانه‌های لبنانی اعلام کردند بهاء الحریری از هم‌اکنون دستور اجاره بیلبودرهای بزرگی را در شهرهای مختلف لبنان داده و در این رابطه با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات هم قرارداد امضا کرده است.

این اقدامات در حالی صورت می‌پذیرند که وی در آخرین گفتگوی رسانه‌ای اش اعلام کرده بود، هنوز تصمیم نهایی خود را برای نامزدی در انتخابات یا حمایت از یک یا چند چهره سیاسی نگرفته است.

با این حال ظاهرا در سایه ناامیدی کامل سعودی‌ها از علمکرد برادرش سعد، او مهم‌‌ترین گزینه برای ورود به عرصه انتخابات به نظر می‌رسد، گرچه مصطفی علوش جانشین رئیس جریان المستقبل تمامی این گمانه زنی‌ها را رد می‌کند، همان طور که سعد حریری وجود هر نوع اختلاف با عربستان را از پایه و اساس تکذیب می‌نماید.

اعتراضات لبنانی‌ها پس از انصراف سعد الحریری از تشکیل کابینهبلینکن: انصراف سعد الحریری از تشکیل کابینه، اتفاقی تأسف‌بار استلبنان| انصراف سعد الحریری از تشکیل کابینه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعد حریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • مدرسه قوی با معلم قوی شکل می‌گیرد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • سیو عقربی دروازه‌بان تیم الانصار لبنان + فیلم