Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۸/۱۸؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

رضا دهقانی به تراکتور پیوست / رسمی

رضا دهقانی وینگر تیم فوتبال پرسپولیس به تراکتور پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رضا دهقانی بازیکن ۲۴ ساله که فصل گذشته در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد، با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، نساجی و پرسپولیس را در کارنامه دارد. دهقانی ۱۶ بازی برای تیم ملی جوانان و سه بازی نیز برای تیم ملی امید انجام داده است.

دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس وارد تهران شدند

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف شامگاه امروز وارد تهران شدند تا پس از مذاکره نهایی با باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را برای دو فصل عقد کرده و در تمرینات این تیم حاضر شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر؛ این دو بازیکن در استقلال تاجیکستان حضور داشتند که پس از جلب نظر یحیی گل محمدی اقدام به فسخ قرارداد با باشگاه خود گرفتند تا به عنوان بازیکن آزاد بتوانند در پرسپولیس بازی کنند.

شایان ذکر است یحیی گل محمدی همچنان قصد دارد خریدهای دیگری را داشته باشد تا مدافع عنوان قهرمانی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر با تازه واردها به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس از چهار بازی ابتدایی خود، تنها هفت امتیاز کسب کرد تا در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.

نام های خارجی اطراف باشگاه تراکتور؛ این بار گابریل کالدرون

سرمربی بعدی تراکتور احتمالا خارجی خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تراکتور بعد از ۴ هفته تصمیم گرفت فیروز کریمی را از سمت سرمربیگری تراکتور اخراج کند تا وضعیت نیمکت این تیم به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شود. از روزی که فیروز کریمی اخراج شد، نام های زیادی پیرامون باشگاه تراکتور مطرح شد.

قبل از روز گذشته، گفته می شد جواد نکونام گزینه داخلی تراکتور است ولی وقتی جواد دوباره به اهواز برگشت، به صورت غیررسمی این موضوع اعلام شد که سرمربی بعدی تراکتور خارجی است. هرچند تبریزی ها هنوز دوست دارند علی دایی به تراکتور برود و هدایت این تیم را به عهده بگیرد ولی باتوجه به اینکه فعلا علی دایی شرایط بازگشت به فوتبال را ندارد یا مجوزهای لازم را در اختیار ندارد، مدیران تراکتور در تلاش هستند سرمربی خارجی به تبریز بیاورند.

هواداران پرشور تبریزی دوست دارند ساغلام یا تونی اولیویرا دوباره به تبریز برگردند تا هدایت این تیم را به عهده بگیرند. با این حال نام های زیادی پیرامون باشگاه تراکتور مطرح شده که جدیدترین آن ها گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس است.

از تبریز این شایعه به گوش می رسد که حتی مذاکراتی هم با گابریل کالدرون انجام شده و ممکن است او سرمربی بعدی تراکتور باشد. باید منتظر ماند و دید درنهایت سرنوشت آخرین نیمکت لیگ برتری که فعلا بدون سرمربی است، چه می شود؟

کار زیبای باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان

باشگاه استقلال امروز از خانواده برخی پیشکسوتان تجلیل می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، نمایی از تالاری که قرار است امروز میزبان پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال باشد را مشاهده می کنید. مراسمی که به مناسبت تبادل نظر و هم‌اندیشی با پیشکسوتان توسط کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در هتل المپیک برگزار خواهد شد. 

در این نشست قرار است از خانواده مرحومان پورحیدری، حجازی، غلامحسین مظلومی، جانملکی، احدی، غلام‌نژاد، اکبر افتخاری، سرژیک تیموریان، دانایی‌فرد و انصاریان تجلیل شود.

ژاوی تغییراتی که می خواست را اعمال کرد: مربی بدنساز و فیزیوتراپ بارسلونا اخراج شدند

ژاوی نخستین تغییراتی که مدنظر داشت را ایجاد کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو کاتالونیا، روز گذشته خبر رسید که ژاوی به دلیل وضعیت وخیم مصدومان بارسلونا در فصل جاری، قصد دارد تغییراتی در کادر پزشکی و بدنسازی بارسلونا ایجاد کند. به نظر می رسد که حتی پیش از شروع اولین جلسه تمرینی بارسلونا (سه شنبه) زیر نظر ژاوی، این تغییرات آغاز شده اند. 

با تایید رادیو کاتالونیا و AS، باشگاه بارسلونا به آلبرت روکا خبر داده که مسئولیتش به عنوان بدنساز تیم اصلی به پایان رسیده است. روکا که در دوران رایکارد هم عضوی از کادرفنی بارسلونا بود، در هفته های اولیه فعالیت رونالد کومان به بلوگرانا بازگشت و حالا همراه با او از نیوکمپ را ترک می کند. علاوه بر این، خوانخو برائو (فیزیوتراپ) نیز همین امروز از بارسلونا جدا شد. 

در مورد جانشینان این افراد هم نام هایی مطرح شده اند. به نظر می رسد که قرار است فیزیوتراپ جدید بارسلونا، کارلس نوگیرا باشد. نوگیرا در السد با ژاوی همکاری داشته و از اعتماد کامل وی برخوردار است. به دستور ژاوی همچنین خائومه مونیل نیز از کادر پزشکی تیم فوتسال بارسلونا به تیم فوتبال می آید. جانشین آلبرت روکا به عنوان مربی بدنسازی هم ایوان تورس خواهد بود. تورس در هم به مانند نوگیرا در السد قطر عضوی از کادر ژاوی بوده است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه تراکتور باشگاه استقلال روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام بعداز سوت پایان مسابقه امروز در تبریز جملاتی مطرح کرد که بار دیگر در فضای مجازی، حملات و فحاشی پرسپولیسی‌ها علیه او را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در بک جدایی غیرمنتظره به استقلال پیوست و در دربی انتقامی گل زد، به خبرنگاران گفت: جواب هواداران تیم خاص را قبلا دادم .تا زمانی که خدا نفس به من می‌دهد با هم کار داریم! کینه‌ای نیستم و اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب گفت: هواداران تراکتور همیشه برایم قابل احترام هستند.

وی درباره نتیجه مصاف با تراکتور گفت: با بضاعتی که داریم بازیکنان عالی عمل کردند. البته یک پنالتی ما سوخت!

دیگر خبرها

  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس