Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد صادق شاکری دوشنبه‌شب در نشستی با حضور تعدادی از مدیران باشگاه‌های ورزشی مرکز استان افزود: رونق دوبار فوتبال در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری یزد به همت ، همکاری جمعی و کار فرهنگی و رسانه‌ای نیاز دارد.

وی ادامه داد: اگر فوتبال علمی به صورت عملی در این شهرستان دوباره رونق پیدا کند ، قطعا شاهد ایجاد موج گسترده ورزشی در همه مناطق مرکز استان هستیم و سود آن در بلندمدت نصیب همگان و توسعه این رشته ورزشی به نفع نوجوانان، جوانان و خانواده هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشکسوت رشته فوتبال استان یزد اظهار کرد: تقویت تیم‌ها به خصوص راه‌اندازی، ساماندهی و تقویت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فعال موجب توسعه جدی این رشته می‌شود که این ایده جزو برنامه‌های محوری هیات فوتبال شهرستان است .

شاکری در ادامه به اهمیت توجه به برگزاری مسابقه، لیگ ها، دوره‌های آموزشی ،دانش‌افزایی ، همکاری مسئولان و همراهی حامیان مالی ،صنایع و احساس مسئولیت اجتماعی تاکید کرد .

به گفته وی باید با توسعه فوتبال با همکاری سایر مجموعه‌های اداری و ورزشی نسبت به فراهم کردن نشاط اجتماعی ،گسترش این رشته ،ارتقای آن و داشتن جایگاه مناسب در کشور اقدام کرد.

همچنین در این نشست تعدادی از مدیران باشگاه‌های فرهنگی ورزشی شهرستان آمادگی خود را برای همکاری در تحقق اهداف هیات فوتبالیزد  اعلام کردند و اهمیت فعالیت‌های علمی، فرهنگی، رسانه‌ای و همکاری مردم و مسئولان و صاحبان صنایع را مورد تاکید قرار دادند.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهرستان یزد سکونت دارند و هیات فوتبال با کمیته‌های مختلف فعال، کار برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را انجام می‌دهد.

هم‌اکنون هیات فوتبال یزد در ۱۱ شهرستان‌های استان فعالیت دارد و تعداد اشگاه فعال ورزشی در این عرصه ۳۰ مورد اعلام شد .      

برچسب‌ها فوتبال مسئولیت اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت یزد رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مسئولیت اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت فوتبال مسئولیت اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت یزد رسانه هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک