Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مشکلات اعتباری و تورم سبب طولانی شدن پروژه‌های عمرانی در استان شده است.

وحید کرم‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت راه‌آهن،   اظهار کرد: راه‌آهن از حیطه راه و شهرسازی استان خارج است و جزو پروژه‌های ملی و مسئول آن شرکت ساخت راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه  پروژه راه‌آهن در حال حاضر کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه مدت زیادی است که تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در خصوص طرح توسعه فرودگاه شهدای خرم‌آباد،  بیان کرد: سال ۹۲ این طرح شروع شده و با قرارداد ۵۲ میلیارد تومان با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ع) بسته شد و تا مهر ۹۹ این قرارداد ادامه داشت.

کرم‌الهی عنوان کرد: کارهای خوبی انجام شد و از مهر ۹۹ به بعد، تفاهمی با شرکت فرودگاه‌های کشور داشتیم و تامین اعتبار شده و کارها در مراحل پایانی و بناست تا پایان آبان ماه، این طرح و توسعه به اتمام برسد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه خرم‌آباد گفت: این پروژه عظیمی است و یکی از موضوعاتی که سبب عقب افتادن پروژه‌هایی از این دست شده تورم است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: سال ۹۸ براساس برآوردها ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز بود تا به نتیجه برسد و این درحالیست که گفته می‌شود چنانچه امروز ۱۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود ممکن است به انجام نرسد.

کرم‌الهی بیان کرد: پروژه‌های که رو به اتمام است بیشتر اعتباراتی که برای آن تخصیص داده می‌شود برای انجام تاسیسات است.

وی اظهار کرد: مشکلات اعتباری و تورم و اسناد خزانه یکی از دلایل طولانی شدن پروژه‌ها در استان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه فاز اول کتابخانه مرکزی بدون در نظر گرفتن سالن آمفی تئاتر ظرف چندماه آینده افتتاح خواهد شد، گفت: در حال حاضر در مرحله نصب تاسیسات هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ورزشگاه خرم آباد قرارگاه خاتم الانبیا لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود