Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تبریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، صمد علی‌بیگلو در جلسه هماهنگی سالروز شکست محاصره سوسنگرد اظهار داشت: همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تالار پتروشیمی تبریز به همراه تجلیل از مدافعان سوسنگرد و خانواده‌های معظم شهدای سوسنگرد در 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه 30 برنامه محوری برای گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد برنامه‌ریزی شده است، افزود: دیدار فرماندهان و جمعی از مدافعان سوسنگرد با نماینده ولی‌فقیه در استان به همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سوسنگرد و مدافعان، ابلاغ به اعضای شورای اداری استان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان جهت بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با استفاده کامل از ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی و نیز فضاسازی و تبلیغات محیطی به همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان آذربایجانی بخشی از برنامه‌های پشی بینی شده است.

علی‌بیگلو ادامه داد: انجام کمک‌های مومنانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز سوسنگرد و ارائه پک فرهنگی در کنار بسته‌های معیشتی در مورد بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد، برپایی ایستگاه‌های سلامت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوسنگرد نیز توسط سپاه عاشورا اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی عنوان کرد: آموزش و پرورش استان نیز برنامه‌هایی از قبیل پرداخت به گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و درج مطالب و تصاویر مربوطه از آن حماسه عظیم، انتشار مسابقه پیامکی ویژه دانش‌آموزان در شبکه شاد و برگزاری پرسمان دانش‌آموزی را عهده‌دار شده است.

همایش آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد در مازندران برگزار می‌شودویژه‌ برنامه‌های شکست حصر سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شودخوزستان| رسانه‌ها رشادت مردم سوسنگرد در مقابل رژیم بعث را منعکس کنند
علی‌بیگلو با اشاره به نقش خطیر صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تهیه و تولید ویژه برنامه سالروز آزادسازی سوسنگرد، پخش مستند، تیزر و موشن گرافیک گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، ضبط میزگرد و حضور مدافعان آذربایجانی در برنامه‌های زنده صدا و سیما، تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، هماهنگی جهت پخش نقش رزمندگان آذربایجانی و شهید آیت‌‌الله مدنی در آزادسازی سوسنگرد در بخش خبری از شبکه‌های سراسری سیما، هماهنگی جهت حضور دبیر ستاد گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی جهت اعلام برنامه‌های این روز حماسی، مصاحبه با جمعی از مسئولان و فرماندهان استانی و‌ غیره توسط صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شوند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در سطح کلانشهر تبریز توسط شهرداری تبریز انجام می‌شود، متذکر شد: پخش تیزرهای گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد از تلویزیون‌های سطح شهر تبریز، نور‌افشانی و ابلاغ به شهرداران مناطق جهت فضاسازی حوزه استحفاظی و آماده‌سازی و ایجاد دیوارنگار برای عملیات‌های مهم دفاع مقدس و شهدای عزیز و... توسط شهرداری تبریز ار مصوبات ستاد گرامیداشت سالروز شکست محاصره سوسنگرد است.

انتهای پیام/111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد آزادسازی سوسنگرد برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک