Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از ۱۷۰ تن انواع مواد افیونی و دستگیری ۱۳۰ قاچاقچی عمده مواد مخدر در ۷ ماهه امسال توسط دستگاه‌های مقابله‌ای در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس استان در حوزه مبارزه با سرشبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد مخدر، اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی با اقدامات موثر مرزداران در مرز و یگان‌های انتظامی در عمق کشور و استان با وجود تمام مشکلات و سختی‌های زیاد در مقابله با قاچاق مواد مخدر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا افزود: طی7 ماه امسال بیش از 170 تن انواع مواد افیونی سنتی و صنعتی در استان سیستان و بلوچستان توسط دستگاه‌های مقابله‌ای در حوزه ورود و برخورد با قاچاق مواد مخدر کشف و 130 نفر از قاچاقچیان عمده شناسایی و دستگیر و 3000 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد و درمان هدایت شدند.

وی با بیان اینکه تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان با عملیات‌های گسترده و شبانه طی 72 ساعت گذشته بیش از 4 تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده‌اند، افزود: 7 قاچاقچی عمده دستگیر، 8 قبضه سلاح جنگی و مقادیری زیادی مهمات جنگی، بی‌سیم دستی و چندین دستگاه خودرو که بعضاً موتورهای آنان تقویت شده‌اند و جرم محسوب می‌شود، کشف و ضبط شد.

سردار رضایی با اشاره به اینکه در طول مدت درمان معتادان متجاهر باید هدفمندتر و مطلوب‌تر عمل کرد، اظهار داشت: انتظار معتادان هم این است که برای درمان بیش از این در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و درمان شوند که باید به این مهم توجه شود.

3 محموله مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد322کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شدعملیات مقتدرانه پلیس شهرستان کنارک/ 4 عضو یک باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه مواد مخدر و اعتیاد خود منجر به بروز جرائم خشن به‌ویژه سرقت‌های خرد می‌شود، افزود: در بررسی سرقت‌های صورت گرفته مشخص شد که بیش از 60 درصد این جرائم ریشه در مواد مخدر دارد.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مقابله جدی و جهانی با قاچاق مواد مخدر از کشورهای همجوار انتظار می‌رود بیش از این به معضل جهانی مواد مخدر بپردازند، گفت: در نشست‌های دو و چندجانبه نیز از مسئولان دیپلماسی انتظار است به این موضوع بیشتر تاکید شود.

سردار رضایی به موضوع استفاده از ظرفیت خیرین سلامت برای کمپ‌ها و درمان معتادان اشاره و اضافه کرد: مجلس و نمایندگان استان بیش از پیش به موضوع مواد مخدر، نگاه مقابله‌ای و پیشگیرانه، اشتغال جوانان برای ایجاد سلامت و آرامش ورود پیدا کنند که امیدواریم با این دولت، مجلس و دستگاه قضائی انقلابی در گام دوم انقلاب روز به روز بر پیشرفت و توسعه کشور بیفزاییم.

انتهای پیام/392/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی