Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اختتامیه هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی (مدرسه) منطقه شمال غرب کشور توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور اعضای کانون‌های دانش آموزی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل در محل جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: این جشنواره در بخش ویژگی هلال‌احمر با موضوعات، مهربانی و خود امدادی نسبت به فراخوان و جذب آثار دانش‌آموزان از سراسر کشور اقدام کرده است که با حضور چشمگیر اعضاء کانون‌های دانش‌آموزی مواجه شد.

امیرحسین اخوان، دبیر جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی با اشاره به آثار دانش آموزان این مراسم افزود: در مجموع آثار امروز، ۳۴ نفر شرکت کردند که ۱۶ اثر در قالب موضوعات یاد شده برگزیده اعلام شد، همچنین ۴ اثر از استان گیلان در این مراسم برگزیده شد.

سمیه شیخ محمدی، رئیس اداره دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حمایت‌های سازمان جوانان گفت: به منظور ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح دانش و آگاهی دانش‌آموزان مستعد از صاحبان آثار منتخب در کانون تخصصی هنر و رسانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌پذیرد.

او با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «مدرسه» که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده، فرصت خوبی را برای ورود دانش‌آموزان به عرصه هنر و فیلم‌سازی فراهم کرده است، همچنین این جشنواره با هدف استعدادیابی و پرورش دانش‌آموزان در عرصه هنر، به صورت کشوری برای هفتمین سال پیاپی و برای اولین بار در سطح بین‌المللی میزبان دانش‌آموزان از سراسر کشور بود.

رئیس اداره دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آثار دانش آموزان در این جشنواره گفت: در این جشنواره، آثار دانش‌آموزان در دو بخش اصلی و جانبی ارائه شد، در بخش اصلی جشنواره، آثار در قالب داستان، انیمیشن، مستند، علمی، آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش جانبی جشنواره نیز شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر) بوده است.

پیش از برگزاری این جشنواره، نشستی با حضور سیاوش غلامی، مدیرعامل، امید عظیمیان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر، سمیه شیخ محمدی، رئیس اداره دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، امیرحسین اخوان، دبیر جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی، محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش و سید رسول منفرد، رئیس حوزه هنری استان گیلان حول پیرامون جشنواره مذکور و تدوین برنامه‌های برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه جمعیت هلال احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی آثار دانش آموزان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان