Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور نمایندگان این استان در نمایشگاه گردشگری کنگره بین‌المللی سلامت از تاریخ 16 تا 18 آبان‌ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ فریدون فعالی بااشاره به اینکه هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی و شناساندن ظرفیت‌های درمانی استان کرمان به بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی است افزود: «شرکت نقش لوتوس پارسیان و بیمارستان مهرگان به عنوان نمایندگان این استان در این نمایشگاه شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: «مترجمانی در غرفه استان کرمان حضور دارند که می‌توانند سوالات بازدیدکنندگان انگلیسی و عرب زبان را پاسخ دهند و در زمینه مراکز درمانی و شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت استان کرمان اطلاعات کافی را در اختیار آنها قرار دهند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: «نمایندگان استان کرمان در تلاش هستند با دعوت از نمایندگان کشورهای اسلامی در غرفه این استان زمینه همکاری‌های مشترک با این کشورها را مورد بررسی قرار دهند.»

او از صدور 8 پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و اظهار کرد: «در حال حاضر 2 دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه است.»

فعالی با اشاره به پایین بودن هزینه‌های درمان در ایران در مقایسه با سایر کشورها خاطرنشان کرد: «باید با استفاده از ظرفیت مناسب زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان کرمان زمینه توسعه گردشگری سلامت در این منطقه فراهم شود.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گردشگری سلامت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴ تهران)، با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری «اقتصاد زیارت» و «گوهرسنگ‌ها» شرکت کرده است.   مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمامی صنایع کشور از جمله ساختمان، پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و نیز فعالان اقتصادی کشور از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاری است.   سید جواد موسوی ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه تهران به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.   وی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است.   وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه خراسان رضوی در اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بازدید کردند و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این بازدیدها، ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران