Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان هم با لبخندی که بیشتر شبیه تمسخر بود، گفت: دنیا جان من نمی‌خواهم از همین اول زندگی اشتباه  و به‌خاطر حرف دیگران زندگی‌ام را خراب کنم. من پول یک عروسی لاکچری را ندارم، لطفاً من را درک کن ما فقط ۴ ماهه که عقد کردیم لطفاً به خاطر این موضوع بی‌اهمیت زندگی را نابود نکن. در همین موقع منشی دادگاه زوج جوان را به داخل اتاق قاضی هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی در حال مطالعه پرونده بود و مهرداد و دنیا با یک صندلی فاصله از هم مقابل وی نشستند. پس از چند دقیقه قاضی گفت: دخترم آیا تجملات و حرف دیگران آنقدر برایت مهم هست که می خواهی طلاق بگیری؟ شما تازه 4 ماه است به عقد هم درآمده‌اید.
دنیا که انگار احساس خجالت می‌کرد، گفت:« آقای قاضی پدر مهرداد خیلی پولداره خودشم پولداره ولی خسیسی میکنه و نمی‌خواد برای جشن عروسی هزینه کنه. وقتی گرفتن یک عروسی لاکچری باعث خوشحالی من و خانواده‌ام میشه و همه بعد از جشن از مراسم ما با آب و تاب تعریف می‌کنند چرا نمی‌خواهد برایم جشن بگیرد.»
مهرداد گفت: جناب قاضی پدر من فرش فروشی دارد خودم هم آنجا کار می کنم اما گرفتن مراسم عروسی در فلان هتل، اجاره خانه ویلایی و سفر ماه عسل به خارج از کشور برایم مقدور نیست اگر دنیا در همان مرحله خواستگاری خواسته‌هایش را می‌گفت من هرگز قبول نمی‌کردم اما او تا یک ماه بعد از عقد هم حرفی نمی‌زد و همه چی خوب بود تا اینکه کم کم شروع کرد به بهانه گرفتن، مدام از من گوشی گرانقیمت، لباس‌های مارک دار و تفریحات پرخرج می‌خواست. من برایش فراهم می‌کردم اما الان پایش را در یک کفش کرده و می‌گوید عروسی لاکچری می‌خواهم. من در مغازه پدرم کار می‌کنم، پول و سرمایه مال پدرم است من که نمی‌توانم او را وادار کنم هزینه‌های چند صد میلیونی همسر مرا برآورده کند.
دنیا با شنیدن این حرف‌ها عصبانی شد و گفت: تو که همش می گویی نمی‌توانی اگر پول نداشتی پس چرا با من ازدواج کردی ؟ حالا که نمی‌توانی پس طلاقم بده و مهریه‌ام را هم تا آخرین سکه باید بدهی.
پس از چند دقیقه قاضی رو به مهرداد و دنیا کرد و گفت: این مسائل با گفت‌وگو حل می‌شود نه با لجبازی اگر به هم توهین کنید نه تنها مشکلتان حل نمی‌شود بلکه عشق و آرامش زندگی تان نیز تباه می‌شود. به جای اینکه به طلاق فکر کنید باید به فکر راه چاره باشیم. من شما را ۲ ماه به کلاس‌های مشاوره می‌فرستم اگر مشکلتان حل نشد آن وقت حکم طلاق را صادر می‌کنم. 23302 کد خبر 1571328

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دادگاه خانواده طلاق مهریه عروسی لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری قدیمی از یک دیدار دوستانه عادل فردوسی پور، علی انصاریان و مهرداد میناوند با حضور مهدی امیرآبادی را در پشت‌صحنه برنامه ۹۰ می بینید.

کد خبر 847537 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کرونا ویژه ورزشی علی انصاریان مهرداد میناوند عادل فردوسی‌پور فوتبال ورزش چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان