Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل حسنی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لارستان اظهار داشت: در این مدت، همچنین حدود سه تُن انواع مواد مخدر در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط شده است.
او بیان کرد: جاده های لارستان و مسیرهای منتهی به این شهرستان به ویژه محور شیراز- جهرم- لار- بندرعباس از محورهای ترانزیتی پرتردد و به عنوان کریدور شمال به جنوب محسوب می شود که همین امر تا حدودی سبب تشدید و جولان دادن بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و مسیر عبور کالاهای قاچاق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره در زمینه مبارزه قاطع با قاچاقیچیان مواد مخدر وهمچنین پدیده قاچاق کالا در سطح منطقه و حتی جهان پیش قراول و دارای کارنامه درخشان است، گفت: مبارزه با قاچاق در هر سطحی از آن نیازمند هم افزایی ، هماهنگی و همکاری بیشتر بین بخشی است.
وی همچنین تاکید کرد: شهرستان لارستان با توجه به موقعیت منحصر بفرد خود علاوه بر مسیر قاچاق کالا و مواد مخدر محلی برای ورود اتباع بیگانه نیز هست که در ۲ ماه اخیر بیش از ۵۰۰ تبعه افغانی که به صورت غیر قانونی وارد منطقه شده  بودند  از سوی پلیس و سایر نهادهای ذیربط شناسایی و دستگیر شدند.
حسنی ادامه داد: فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان محکم و با اقتدار در تلاش برای مسدود کردن گلوگاه ها است و ظرف سالهای گذشته در این راه خسارت های مالی و جانی فروان نیز دیده است.
وی بیان کرد که باید زیرساخت های پاسگاه‌های چهار برکه و هرمود مهر خویی که در مسیر جاده لارستان- بندر عباس قرار دارند، بیش از پیش تقویت شوند.
معاون استاندار فارس همچنین یادآور شد: در جلسات مختلف تصمیمات، ایده ها، پیشنهادها و راهکارهای لازم ارائه می شود، اما بسیاری از این تصمیم ها عملی نمی‌شود که هنر مدیران باید این باشد که تصمیمات و مصوباتی که در جلسات مطرح می شود را به نحو شایسته عملیاتی کنند.
فرماندار ویژه لارستان گفت: این روزها به دلیل بروز و ادامه خشکسالی ،مناطقی از این خطه که دارای رونق کشاورزی و دامداری است، هم اینک به مسیر قاچاق کالا و مواد مخدر تبدیل شده  اند.
او گفت: می طلبد همه مسئولان چه  نهادهایی مربوطه در حوزه مبارزه با مواد مخدر استانی و یا در حوزه اشتغال، صنعت، کشاورزی و حتی دستگاه های متولی در امور فرهنگی با هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین بخشی و با برنامه‌ریزی صحیح، نسبت به مشاغل جایگزین اقدام و مانع از افزایش میزان آسیب های فرهنگی و اجتماعی برای مردم شوند.

شهرستان ۲۲۰ هزار نفری لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

برچسب‌ها مواد مخدر قاچاق لارستان انتظامی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق لارستان مواد مخدر قاچاق لارستان انتظامی فارس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت:  در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و شش هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد