Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:58:39 GMT

ستاری معاون رئیس‌جمهور وارد گلستان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۳۲۱۳

ستاری معاون رئیس‌جمهور وارد گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز سورنا ستاری با استقبال رسمی استاندار گلستان و مسوولان به منظور بازدید از طرح‌ها و افتتاح چهار پروژه فناوری وارد گلستان شد.

کارخانه نوآوری شهرستان گرگان که به عنوان «ششمین کارخانه نوآوری کشور» محسوب می‌شود امروز با حضور سورنا ستاری « معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور» افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه نوآوری گرگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این کارخانه تاثیر بسیار زیادی بر زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان گلستان دارد.

فاز یک کارخانه نوآوری گرگان از مهمترین پروژه حوزه فناوری است که امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

عوامل مختلفی برای راه‌اندازی استارتاپ‌ها در کارخانه نوآوری گرگان مستقر هستند از جمله استارتاپ‌های پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری که به عنوان تامین‌کننده مالی در این کارخانه مستقر است.

دفتر تجاری‌سازی و مالکیت فکری معنوی برای ارائه خدمات در کارخانه نوآوری شهرستان گرگان مستقر است همچنین دفتر حقوقی و سه شتاب‌هنده ملی و استانی به نام‌های «علی‌بابا»، «دهقان شیمی» و «هینومکس» برای انجام فرایند شتاب‌دهی استارتاپ‌ها در این کارخانه مستقر هستند.

مجموعه لازم برای راه‌اندازی کسب و کارها در این کارخانه به صورت متمرکز وجود دارد و می‌تواند باعث رشد هرچه بهتر استارتاپ‌ها شود.

از جمله برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به گلستان می‌توان به افتتاح «خانه خلاق و نوآوری تقوی» و یا «خانه خلاق گرگان» که در فضای بافت قدیم شهرستان گرگان صورت می‌گیرد اشاره کرد خانه خلاق گرگان مساحتی حدود یکهزار مترمربع را داراست.

افتتاح سالن مرکز نوآوری سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان با مساحتی قریب به یک‌هزار مترمربع واقع در ابتدای جاده «شصت‌کلاته» این شهرستان از جمله برنامه‌های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به گلستان است که با افتتاح این پروژه‌ها تاحدی مشکل زیرساخت استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خلاق در استان گلستان مرتفع می‌شود.

بازدید از مزرعه خلاق و نوآوری گردشگری واقع در جاده «توسکستان» استان گلستان، افتتاح خط تولید پایلوت لبنیات مجتمع آموزشی، پژوهشی و فناوری صنایع غذایی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‌طبیعی گلستان و برگزاری جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید در استانداری گلستان از جمله برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفر یکروزه خود به شهرستان گرگان است.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون رییس جمهور وارد گلستان افتتاح چهار پروژه فناوری استقبال مردمی سمیرا رجبی معاون رئیس جمهور وارد گلستان شد معاون علمی و فناوری کارخانه نوآوری شهرستان گرگان استارتاپ ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان