Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:56:37 GMT

صیادان شناسنامه‌دار فاقد مجوز ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۳۲۲۴

صیادان شناسنامه‌دار فاقد مجوز ساماندهی می‌شوند

احمد جباری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نشست مجمع نمایندگان و استاندار هرمزگان با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: دکتر ساداتی نژاد از جنس مجلس بوده و با دغدغه‌های نمایندگان مجلس آشنا است. از طرفی با توجه به تخصصی که در حوزه کشاورزی دارد می‌تواند در مسند وزیر جهاد کشاورزی مثمر ثمر باشد.

وی با ذکر این نکته که وزارت جهاد کشاورزی در دولت جدید قطعاً متفاوت از گذشته فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امیدوارم با نگاه ویژه‌ای که وزیر جهاد کشاورزی دارند، مشکلات کشاورزی استان هرمزگان رفع شود و گشایشی در وضعیت موجود حاصل شود و مردم تغییرات در مدت کوتاهی احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادان شناسنامه‌دار فاقد مجوز ساماندهی می‌شوند

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به ساماندهی صیادان هرمزگان، تشریح کرد: ساماندهی صیادان موضوعی است که باید هر چه سریع‌تر در دستور کار دولت قرار گیرد و تدبیری برای آن اندیشیده شود؛ چراکه در صورت انجام یک کار علمی و صحیح می‌توان ارزآوری مناسبی را در این حوزه داشت.

جباری ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه نسبت به ساماندهی و صدور مجوز برای صیادان شناسنامه‌دار فاقد مجوز دستورات لازم را صادر کرد.

تفاهم نامه میان منابع طبیعی و بنیاد مسکن برای حل چالش تداخل اراضی منعقد می‌شود

وی با اشاره به چالش‌های تداخل اراضی، اظهار کرد: بسیاری از اراضی مسکونی مردم که سالیان زیادی از سکونت افراد و ساخت و ساز در آنها می گذرد هنوز جزو اراضی ملی محسوب می‌شود و مردم کاملاً بلاتکلیف هستند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان ادامه داد: قدمت احداث برخی از این خانه‌ها به چند سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یا اوایل انقلاب بر می گردد اما هنوز مردم در خصوص اخذ سند و یا تسهیلات و خدمات برق و آب و بیمه و … با مشکل مواجه هستند.

جباری تشریح کرد: در این نشست مقرر شد که استاندار هرمزگان با انعقاد تفاهم نامه‌ای میان منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به حل مشکل مردم برای همیشه اقدام کند.

وی اذعان کرد: در مجلس هشتم قانونی تحت عنوان تعیین تکلیف چاههای غیر مجاز محفوره قبل از سال ۱۳۸۵ تصویب شد اما متاسفانه اجرای این قانون هنوز روی زمین مانده است چراکه منابع طبیعی زمینی که چاه در آن حفر شده است را تعیین و تکلیف نمی‌کند که مقرر شد که وزیر جهاد کشاورزی موضوع را پیگیری کند.

سقف جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان هرمزگان افزایش یافت

جباری با ذکر این نکته که غرب استان هرمزگان قطب اول تولید گوشت سفید در هرمزگان است، ابراز داشت: تعیین سقف برای جوجه ریزی مرغداری ها (جوجه یک روزه) استان هرمزگان از سوی وزارتخانه مشکلاتی را برای این بخش ایجاد کرده است. می‌توان گفت اجرای این سقف جوجه‌ریزی موضوعی غیرکارشناسی است، که در این خصوص نیز وزیر دستور داد به سرعت سهمیه برابر نیاز استان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: بانک‌ها به دلیل سیاست‌های غیر حمایتی موجب خسران زیاد و ورشکستگی کشاورزان به خصوص مرغداران و دامداران شده اند چرا که با دریافت سودهای کلان و دیرکردها، سرمایه گذاران را به ورطه‌ی ورشکستگی کشانده اند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: بر اساس وعده‌ای که وزیر جهاد کشاورزی داد، وزیر و تیم مدیریت ارشد جهاد کشاورزی در آینده‌ای نزدیک به هرمزگان سفر می‌کنند.

کد خبر 5346760

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن احمد جباری مجمع نمایندگان هرمزگان جهاد کشاورزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صید و صیادی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان استانداری سمنان آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا سفر استانی بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه استکبار ستیزی وزیر جهاد کشاورزی مجمع نمایندگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه اهل سنت بستک با اشاره به ساماندهی مدارس دینی اهل سنت گفت: مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده که قابل تقدیر است.

سید سلمان حسینی با ذکر این نکته که ۶ مدرسه دینی منتخب در استان داریم که هماهنگی خوبی با نظام عالی آموزشی دارند، تاکید کرد: استان هرمزگان اولین استانی است که ۳۳ مدرک ضابطه‌مند و رسمی را صادر کرده است.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان بیش از ۴۰۰ امام جمعه اهل سنت حضور دارند که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا تغییرات مثبتی شکل گیرد.

سید سلیمان حسینی امام جمعه اهل سنت بستک که امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع حجت‌الاسلام باوقار و معارفه حجت‌الاسلام باصره مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: حاج آقا باوقار از سال ۹۸ در جایگاه مدیریت مرکز اسلامی استان هرمزگان قرار گرفتند و برای پیش‌برد برنامه‌ها به نفع جامعه بسیار تلاش کردند و اقداماتی ماندگار در حوزه اهل سنت انجام شد.

وی، با اشاره به همکاری علمای اهل سنت برای برگزاری برنامه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توزیع منابع در مرکز اسلامی شاهد رضایتمندی و عدالت هستیم و تمام تلاش خود را برای توسعه استان هرمزگان به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام باوقار بیش از سه سال به عنوان مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در گذشته با عنوان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان شناخته می‌شد، فعالیت می‌کرد.

حدود ۴۰ درصد از استان هرمزگان را جامعه اهل سنت تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود