Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:15:40 GMT

سارق کابل‌های برق محدوده پالایشگاه تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۳۲۷۶

سارق کابل‌های برق محدوده پالایشگاه تهران دستگیر شد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: برابر اخبار واصله در خصوص سرقت کابل برق از محدوده پالایشگاه تهران، با توجه به حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقر شهر در محل حاضر و در بررسی ها مشخص شد کابل‌های برق فشار قوی این محل سرقت شده است.  

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقر شهر قرار گرفت و با تحقیقات جامع و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی هویت سارق و محل حضورش مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۵ باقر شهر و تیم عملیاتی حوزه بسیج ۴۵۳ امام هادی (ع) گلحصار در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مشترک سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل  بیش از ۱۰۰ متر کابل برق فشار قوی و بیش از ۳۰ کیلو گرم اقلام مس مربوط به تجهیزات انتقال نیرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت بود، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.  

دستگیری سارقان کابل برق در امین آباد

جلیلیان ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در محدوده امین آباد شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت.  

وی افزود: با رصدهای میدانی هویت و محل حضور سارقان که سه جوان معتاد به مواد مخدر بودند، در پاتوقی در محدوده امین آباد به دست آمد، لذا تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۳ امین آباد در محل حاضر و هر سه متهم دستگیر و در بازدید از محل مقادیری کابل برق نیز کشف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر سه سارق دارای سوابق متعدد سرقت بودند، گفت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.  

درگیری دسته جمعی امین آباد و دستگیری ۱۰ نفر ارازل و اوباش 

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: در پی خبر واصله در خصوص یک مورد درگیری دسته جمعی در محدوده امین آباد، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع چند واحد گشت و عملیاتی در محل حاضر و مشخص شد ۱۰ جوان در حال در گیری با یکدیگر هستند که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه تمام افراد حاضر در درگیری بلافاصله دستگیر شدند.

این مسئول با اشاره به این که هر ۱۰ متهم از ارازل نوپا هستند،  ادامه داد : پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان تاکید کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم است و محدوده استحفاظی شهرستان ری جای درگیری و گردنکشی نیست و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را برهم زنند با جدیدیت برابر قانون برخورد خواهد شد.

کشف ۳۱۰ قطعه پرنده قاچاق در شهرری 

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی اخبار واصله در خصوص نگهداری و خرید و فروش پرنده های قاچاق در خیابان فدائیان اسلام شهرری دستگیری قاچاقچی در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی افزود: عوامل تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری در معیت عوامل محیط زیست پس از هماهنگی های قضایی به محل اعزام ، یک نفر قاچاقچی دستگیر و در بازدید محل ۳۱۰ قطعه پرنده قاچاق به ارزش تقریبی ۳۱۰ میلیون تومان کشف شد. 

جلیلیان اظهار داشت: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد. 

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری سرقت فاتب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سرقت فاتب شهرستان ری سرقت فاتب تحویل مراجع قضایی شد تیم عملیات کلانتری دستور کار شهرستان ری امین آباد قرار گرفت کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد